Kepler.

Ik vind dit een héél mooi stukje muzikaal sfeerbeeld :okdan: . Het tweede deel is een leuke afwisseling. Enige twee puntjes van kritiek (miniem hoor). Ik vond het geluid van de claps niet echt goed passen en de cimbaal thrill zou ik vervangen door een sample van een swell. Maar dat is dus detailgeneuzel.

:doei:
Danny
 
  • Duimpje
Duimpjes: axa
Normaal word ik niet heel enthousiast van typische synth soundtracks maar deze, wauw. Ik voel het enthousiasme/de euforie in m'n buik. De geluiden, de mix, het beeld erbij. Ik vind hem geslaagd!
 
  • Duimpje
Duimpjes: axa
Ik vind dit een héél mooi stukje muzikaal sfeerbeeld :okdan: . Het tweede deel is een leuke afwisseling. Enige twee puntjes van kritiek (miniem hoor). Ik vond het geluid van de claps niet echt goed passen en de cimbaal thrill zou ik vervangen door een sample van een swell. Maar dat is dus detailgeneuzel.

:doei:
Danny
Ik heb net pas dit nummer 'ontdekt' en sluit me graag aan bij Danny's opmerkingen.

Maar wel een mooi muziekje met een pakkende atmosfeer.... en mooie, passende videobeelden.
 
Heel mooi!
Alleen die clap vind ik irritant. Die kan wat zachter, minder droog en de herhalingen wat meer in volume afnemend.
 
Album Antarctica ken ik redelijk goed doordat een bevriende illegale radiostation vroeger (35 jaar geleden) dat album altijd draaide. Die inspiratie hoor ik heel goed in jouw compositie. Je hebt je ook laten inspireren door Chariots of fire, volgens mij ;-)


Mooie track. Ik doe het je niet na.
 
Bedankt voor jullie leuke commentaren. Ik heb reeds geïnvesteerd in betere opname microfoons voor mijn drumstel,
zodat in de toekomst de drums beter (zou) moeten klinken :)
 
Back
Top