• Graphic designers opgelet: Ontwerp jij het nieuwe Synthforum logo?
    Lees hier meer

• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

Fenix II + III

Prijs
15000 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw
Levering
Afhalen of verzenden
Standplaats
Rotterdam
Verzendkosten
50 Euro

sms303

WHAT UR WATCHIN'?!?!
Fenix II + III (+ spare kits): eur15.000
Fenix II (synth+spare kit) los: eur11.250, of goed bod
Fenix III (sequencer+spare kit) los: eur6750, of goed bod

1e eigenaar en door gebrek aan motivatie/inspiratie al 3jr ongebruikt, blahblahblah....
De sequencer heeft aan de linkerzijkant 1 kras, zie foto's op Flickr...

Verkoop van de set heeft de voorkeur. Tenzij er (ook) een koper voor de sequencer is, dan los.
Bankoverschrijving binnen de EU of betalen met crypto (bitcoin, ethereum, waves of tether), crypto heeft de voorkeur
Ophalen aan de deur mogelijk. Ivm corona zorg ik dat het ingepakt klaarstaat en direct aangepakt/meegenomen kan worden.

LET OP GEEN RUIL tenzij je een voor EMS Synthi AKS of VCS3 wil ruilen en anders zoals gezegd: GEEN RUILVOORSTELLEN!
Met het geld heb ik na corona grote reisplannen, denk aan 2x 10mndn Western-Australia.......

Attachments

• Fenix II + III .jpg
    Fenix II + III .jpg
    163,8 KB · Bekeken: 349
Laatst gewijzigd:

sms303

WHAT UR WATCHIN'?!?!
Bitcoin is gedaald en heb al 2 weken niets meer van de potentiele koper gehoord...
Ik geef hem tot vrijdag, dan weer beschikbaar...
Als jij degene bent die een internationele koper weet, pm me dan ff, wij komen er wel uit denk ik ;)