Traveling Around The World (dance-track met accordeon)

Klinkt inderdaad leuk
Misschien nog wel een beetje druk / snel naar mijn smaak met vrij veel verschillende elementen.

Bij accordeon zou ik zelf het tempo iets lager gooien en wat meer swing er in.Deze kwam laatst voorbij (als voorbeeld).

 
@Montfrooij
Bedankt voor je toffe reactie :)
Kan me erg goed voorstellen dat het wat druk/snel kan zijn.
Wel een goede tip om het tempo iets lager te doen.
Heb even een klein voorbeeld (aanpassing) geupload.
Vind dat voorbeeld van de Amsterdam Klezmer Band ook wel erg leuk.

 
Laatst gewijzigd:
@Montfrooij
Bedankt voor je toffe reactie :)
Kan me erg goed voorstellen dat het wat druk/snel kan zijn.
Wel een goede tip om het tempo iets lager te doen.
Heb even een klein voorbeeld (aanpassing) geupload.
Vind dat voorbeeld van de Amsterdam Klezmer Band ook wel erg leuk.
:)
Ja, het is natuurlijk geheel een geval van smaak, maar het aantal 'aanslagen' per minuut ligt echt wel heel hoog met al die staccato nootjes door elkaar.
Dit klinkt al iets rustiger iig!
 
Leuk! Van een oude accordeonist, heb je het zelf gespeeld?

Moest ook gelijk aan Igorrr denken... (over druk/snel en geniaal gesproken)

 
Aparte track, die accordeon moest ik even aan wennen maar het klinkt toch wel erg leuk, weer lekker experimenteel, echt jouw stijl hoor je erin. Vanaf 2:41 nog een leuke gitaarsound. Geslaagde track!
 
Hi Robi, ja is een beetje druk maar wel grappig... ik had een tijdje geleden ook het idee om van een typische chanson-achtige bezetting naar een dance track te gaan. Die is niet zo uitbundig als die van jou maar qua accordeon wel grappig... vooral omdat mijn accordeon uit een oude rompler komt (Quasimidi Quasar). Het geluid bleef overeind zelfs in de hectiek van een dance track :-D

 
Ik vind dat de brug vanaf 2:40 een eigen nummer verdient. Klinkt bijna Congolese Rumba maar dan electronisch. En je kan daar eindeloos mee doorgaan, een beetje zoals Franco die met hele simpele basisideeën tien minuten doorging. Zoals in dit nummer bv
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top