Midiphy MatriX, een mechanische matrix-controller

De ultieme mechanische matrixcontroller voor de SEQ v4 + en LoopA​


De MatriX breidt zowel Midiphy's SEQ v4 + (legacy 16 × 16 + X BLM Mode) stepsequencer uit, als ook de LoopA sequencer (met een aanstaande firmware-upgrade). Met behulp van de MatriX kunnen polyfone reeksen grafisch worden ingevoerd, inclusief 'force-to-scale' auto-correctie.

Details moeten nog verschijnen op de Midiphy website. In de webshop is de MatriX wel al opgenomen.

bron: midiphy MatriX Mechanical Grid Graphical Sequencer (Sneak Preview)
fabrikant: midiphy - midiphy MatriX - MIDIbox shop, DIY MIDI & audio studio electronics, PCBs & parts

Hier is een sneakpreview te zien:




Capture.PNG
 
ik heb een seqv4 gebouwd. hmmm bijna 1300 euro is pittig. je kunt ook op een android of ipad met lemu de blm emulatie draaien.

ziet er wel tof uit. vind de prijs niet tof.
 
Ik vind hem wel super tof.
Maar dat ding gaat een gods vermogen kosten om te bouwen.
De seqv4+ kost al 1100 om te bouwen en deze ook zoiets
 
Zijn er hier actieve LoopA gebruikers?
Ik heb mijn midibox seqv4 af en de loopA lijkt me de ideale improvisatie en jam sequencer voor poly synths.
De midibox seqv4 lijkt me meer voor mono bakken en drums. Al hoewel moet hem nog leren.
 
Ik heb de complete set ergens in het voorjaar gekocht maar nog geen tijd gehad om te gaan solderen uiteindelijk loopt de prijs best wel op zag ik toen ik de facturen van Mouser e.a er bij had geteld, ik kwam ergens rond de 3K uit.
 
Ik heb de complete set ergens in het voorjaar gekocht maar nog geen tijd gehad om te gaan solderen uiteindelijk loopt de prijs best wel op zag ik toen ik de facturen van Mouser e.a er bij had geteld, ik kwam ergens rond de 3K uit.
Ja tof had dat eerder gezien.
Ik heb mijn BLM jaren geleden geannuleerd om de kosten. Dat was het eerste ontwerp met case van "Lagidon" die geloof ik Midiphy doet.
Maar het lijkt me een te gek ding.

Ik zou iig adviseren zo snel mogelijk met de midibox seqv4+ te beginnen. Denk niet dat dat heel veel werk is om hem in elkaar te zetten.
Wel om te leren want man man wat heeft dat ding een features.

Ik ben Thorsten en het Midibox project erg dankbaar voor een super cool project waar ik ook heel veel van geleerd heb.

Snap eerslijk gezegt de prijzen niet zo.
Bv de LoopA kon je eerst voor 500 euro zelf in elkaar zetten en nu is dat al weer 800+ of zo.
 
Back
Top