Klanten van Allekabels.nl opgelet

Ja, eentje van mij ook. Nou ja, het ging ook wel een beetje off-topic op een gegeven moment, dat zal er wel achter zitten.
Nou als dat de reden is kan inmiddels de helft van het topic weg.
 
Dan wens ik je veel succes. Die encryptie is op dit moment niet te kraken.
Ja, dat dachten de criminelen ook dat de encryptie op hun telefoon niet te kraken was tot het tegendeel bewezen werd.
Ik denk dat voor een hacker al is het alleen maar voor de uitdaging of het vragen van geld het best wel interessant is om zo'n algoritme te kraken en wie zegt dat dit niet kan gebeuren die is naïef, het is gewoon een kwestie van tijd tot het wel gekraakt is.
 
Ja, dat dachten de criminelen ook dat de encryptie op hun telefoon niet te kraken was tot het tegendeel bewezen werd.

Die encryptie is ook helemaal niet gekraakt. Ze hebben de server overgenomen. Dat is heel wat anders.
 
Ja, eentje van mij ook. Nou ja, het ging ook wel een beetje off-topic op een gegeven moment, dat zal er wel achter zitten.
Ik weet het wel zeker, En hierbij sorry voor het extra werk voor de mods, was mijn schuld denk ik.
 
Die encryptie is ook helemaal niet gekraakt. Ze hebben de server overgenomen. Dat is heel wat anders.
Je hebt gelijk maar daardoor kregen ze wel inzicht in allerlei zaken en dat kan natuurlijk ook bij zo'n encrypted service, toch kans dat er allerlei gegevens worden gestolen.
Of dat een keertje het algoritme gekraakt wordt en dan is het gebeurdmet de service, misschien niet dit jaar maar wie weet wel op termijn, zoiets blijft altijd een uitdaging voor hackers en veiligheidsdiensten denk ik.
Ik zelf zit bij Nord VPN maar ik maak me geen illusies dat het ook daar een keer fout kan gaan.
Er is al te vaak gezegd dat iets niet te kraken was en later blijkt het toch mis te gaan, het eerste onkraakbare systeem moet nog worden uitgevonden
 
Bericht door een moderator:
Dit topic is opgeschoond. Politieke discussies zijn op het forum niet toegestaan, evenals berichten over gewelddadige fantasieën.
 
Back
Top