Ensoniq DP/4(+)

Status
Please reply by conversation.
Hey heb besloten de mijne te verkopen.
 
Dit draadje maar weer eens schoppen, nog steeds op zoek dus. Ik zag er een voorbij komen hier op marktplaats, maar de verkoper reageerde een uur na het posten van zijn bericht al niet meer. Hij had nog meer leuke spullen staan, dus een handelaar zal er wel weer mee vandoor gegaan zijn, zucht…..
 
Die van deze week hier staat nu idd op 2dehands punt be voor meer dan het dubbel van de prijs waarvoor hij hier ging.
Werd daar gisteren gepost, regio Mortsel.
 
Die van deze week hier staat nu idd op 2dehands punt be voor meer dan het dubbel van de prijs waarvoor hij hier ging.
Werd daar gisteren gepost, regio Mortsel.
Ik zag um ook al op Reverb staan idd, en inderdaad dus weer een handelaar die er met het spul vandoor is gegaan, erg jammer weer….
 
Die krengen lijken ook al redelijk aan de prijs te zijn…

De meeste absurde prijzen tegenwoordig komen door de hypes omtrent de producten, maar als mensen al 500 euro willen betalen voor enkel een reverb "pedaaltje" dan kan ik mee voorstellen dat de DP4 beetje in die gekte mee gaat. Wat in het geval van het laatste aanbod ook niet mee hielp is dat het alleen ophalen was bij de grens van Belgie.
 
Nou ik ben er uitgekomen met de persoon die deze unit had gescoord. Aardige kerel en toch geen handelaar dus, gewoon een lucky guy die net wat eerder was....Anyway, was toch al zo'n 2 jaar aan het rondkijken voor dit apparaat, dus fijn dat deze nu in mijn bezit is, weer een stukkie GAS minder (en weer ruimte voor andere wensen haha! :P).

Deze kan op slot dus!! :slotje:

DP4.jpg
 
Gefeliciteerd! Hoe ga je hem gebruiken, als op meerdere Aux? Of 1x4 fx zeg maar.

Ik hem nu zo standaard op 1 aux staan, maar daarnaast ook nog een input output direct op mn audio interface. Zo kan ik ook nog ITB hem als fx gebruiken :)

met midiquest kun je hem ook goed editten trouwens.
 
Gefeliciteerd! Hoe ga je hem gebruiken, als op meerdere Aux? Of 1x4 fx zeg maar.

Ik hem nu zo standaard op 1 aux staan, maar daarnaast ook nog een input output direct op mn audio interface. Zo kan ik ook nog ITB hem als fx gebruiken :)

met midiquest kun je hem ook goed editten trouwens.
Thnx! Vooralsnog ga ik um idd gewoon 1x4 gebruiken, als external send effect via Ableton. Thnx voor de midiquest tip, ik heb die software wel eens overwogen, maar ik vind die toch erg prijzig voor wat het is.
 
Thnx! Vooralsnog ga ik um idd gewoon 1x4 gebruiken, als external send effect via Ableton. Thnx voor de midiquest tip, ik heb die software wel eens overwogen, maar ik vind die toch erg prijzig voor wat het is.

ja dat klopt wel. En hij is verder ook goed te programmen (zeker zoals jij hem hebt staan) met het display zelf. Midiquest is voor mij een tijd geleden en je gaat er wel dieper mee, leuk als je echt met sounddesign bezig bent.

Na toch maar even googlen kwam ik deze editor voor iOS tegen:
 
ja dat klopt wel. En hij is verder ook goed te programmen (zeker zoals jij hem hebt staan) met het display zelf. Midiquest is voor mij een tijd geleden en je gaat er wel dieper mee, leuk als je echt met sounddesign bezig bent.

Na toch maar even googlen kwam ik deze editor voor iOS tegen:
Ja die had ik ook gevonden, ziet er wel goed uit, maar heb eerst een Widi ding nodig (heb wel een connection kit, maar wil liever draadloos gaan). Zit dus nu deze dingen te bekijken: Welcome to CME

die locatie is wel ff tijdelijk, zodat ik er nu makkelijk mee kan spelen, uiteindelijk gaat ie wel het rack in.
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top