ff uitblazen

Thanx peeps!! Leuk te horen al die reacties en duimpjes :) De plannen er dit weekend mee verder te gaan zijn ondergesneeuwd andere prioriteiten en een nieuwe aankoop.. :0: Doordeweeks in de avond maar even kijken of ik de structuur kan aanpassen.. een iPadje pak je er ff makkelijker bij.. Dat is wel weer makkelijk aan zo'n ding. :)
 
Heerlijk nummer! Het klinkt meer als een live opname. Met zangpartijeen die met de sax “communiceren” heb je een topper.
 
Heerlijk nummer! Het klinkt meer als een live opname. Met zangpartijeen die met de sax “communiceren” heb je een topper.
Thanx Pablo.. had al wel wat vocalen maar toch niet helemaal tevreden nog.. Maar afwisselen is idd ook wel een idee ja.. ;)
 
Wow, dit is lekker! Ook erg 80's funky klinkend wat ik heerlijk vind. Lekkere clap ook :D. Maar zonder dollen, de clap maakt 'm wel lekker loom, net na de beat volgens mij. Het klopt gewoon allemaal.
Hey Paul.. thanx man!! Ik zie em zelf nog niet helemaal als track.. maar sommige themaatjes zijn wel leuk.. moet nog herarrangeren. Ik maak overigens alleen nog gebruik van een iPad. Kan het wel perfect syncen aan Ableton en zo dingen daar vastleggen vervangen maar dat appje Gadget is perfect om ff in de living snel wat ideetjes vorm te geven. Heb ook een minikeyboardje en daar ff vlug wat inspelen gaat best goed.. en voor zover het misgaat is de pianroll op 'n touchdevice echt perfect om te editen.
De clap heb ik idd wat off-beat gelaten ja.. voor de disco 'feel'. :)
 
Als er nu iets is dat niet digitaal na te bootsen is, dan is het sax !
En ik wou dat ik dit instrument net zo goed meester was als jij Mac !
Maar ik kan dus absoluut niks blazen en goed om weten dat jij dit zo goed kan. Bij gelegenheid vraag ik je wel eens om iets te toeteren voor mij...if you like.
Hey.. thanx!! Ik heb een analoge blaassynthesizer van Akai.. geweldig op een bepaalde manier.. maar het mondstuk van een sax is gewoon uniek qua expressie.. en het kan ook vreselelijk klinken.. (ik weet nog toen ik ooit dacht... waar ben ik aan begonnen...)

Wat betreft Collaben.. in het verleden gedaan maar laatste tijd lijk ik mijn afspraken niet meer echt na te kunnen komen.. dus beter beloof ik niets.. ;)
 
Super relaxt nummer! Ook het synthwerk zit echt goed in elkaar. Zoals sommige andere comments hier: ik zou de sax wat meer in your face doen (saturatie, of klein beetje distortion) en ook wat meer galm. Hij klinkt nu nog iets te droog.
 
Bedankt voor de reacties!! Leuk te horen dat de muziek aanspreekt :) En helemaal mee met het saxgeluid. Het is momenteel een iPad project wat ik nog moet uitwerken in DAW. Dan kan ik ook de sax beter afmixen..
 
Hey Patrick, had 'm op de een of andere manier gemist maarre; lekkere track!
Doet me echt denken aan de platen van Groover Washington die ik vroeger in de eigthies kocht, echt die sound heeft het wel vind ik.
Je arrangement vind ik weer knap hoor, je krijgt het altijd weer voor elkaar om met de vele lagen die er soms in zitten het nooit te vol te laten klinken of muddy weet je wel.
En dat clavinetje geeft het het ff een lekker funky randje, ik heb lekker geluisterd in ieder geval. :okdan:
 
Goed man. Je hebt echt muzikaal talent. Ik zou willen dat ik zulke groovy shit kon maken... De reverb op de sax is het net asl je het mij vraagt.
 
Hey Patrick, had 'm op de een of andere manier gemist maarre; lekkere track!
Doet me echt denken aan de platen van Groover Washington die ik vroeger in de eigthies kocht, echt die sound heeft het wel vind ik.
Je arrangement vind ik weer knap hoor, je krijgt het altijd weer voor elkaar om met de vele lagen die er soms in zitten het nooit te vol te laten klinken of muddy weet je wel.
En dat clavinetje geeft het het ff een lekker funky randje, ik heb lekker geluisterd in ieder geval. :okdan:
Hey Willem, thanx man!! Groover Washington vind ik ook te gek.. lekker muziek.. I'll take that as a huge compliment :) Maar gek dat je zoiets op een iPadje in elkaar kan zetten.. ik heb het afgelopen weekend wat zitten freaken met een workstation van Korg en tot nu toe ben ik alleen maar aan het ontdekken hoe alles werkt... Zo'n iPadje met Gadget is wat dat betreft veel meer op resultaat gericht.. en je pakt em er ook snel ff bij ofzo en dan met weer kleine details editen.. gaat ook zo makkelijk op zo'n touchding.. :)
 
Back
Top