• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TK] Korg Wavestation SR

Prijs
300 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont duidelijke gebruikssporen

Sly Dog

Tweak, Sample, Loop.
Lid sinds
18 februari 2003
Berichten
3.931
Locatie
Leeuwarden
Geen ruil, enkel verkoop. Kan getest/opgehaald worden in Leeuwarden (corona-verantwoorde afstand is goed te bewaren in de studio). Verzenden kan ook (kosten koper).

De Wavestation in 19” rackformaat (1U hoogte).
Komt met WS Soundeditor voor Windows die ik prettig vind voor het maken van patches.

Een aantal duidelijke krassen aan de bovenzijde (zie foto's); bij inbouw in rack zie je die niet. Voorzijde is nog toppie.

Eerst had ik de keyversie en dacht ik dat ik zonder kon en toen bleek dat niet zo te zijn en toen kocht ik de VST-versie maar die verdween iets teveel in de mix en toen kocht ik vervolgens deze rackversie die wel goed in de mix ligt en toen ging ik hem te weinig gebruiken en toen wilde ik een Waldorf Iridium kopen en toen vond ik die erg duur en toen ging ik daartoe deze Wavestation SR verkopen en dat doe ik nu dan ook. :D
 

Attachments

  • _WS1.jpg
    _WS1.jpg
    230,8 KB · Bekeken: 250
  • _WS2.jpg
    _WS2.jpg
    232,4 KB · Bekeken: 219
  • _WS3.jpg
    _WS3.jpg
    186,7 KB · Bekeken: 224
  • _WS4.jpg
    _WS4.jpg
    231,2 KB · Bekeken: 224
Back
Top