Lid geworden na tip van Wannes bij Keymusic

is blijkbaar en ziekte die velen van ons treft. zouden we hier geen begeleiding of financiele compensatie kunnen voor krijgen van de regering? :P
Ik vraag dat liever niet aan de regering, je moet dat later toch teruggeven via je belastingen :D
 
is blijkbaar en ziekte die velen van ons treft. zouden we hier geen begeleiding of financiele compensatie kunnen voor krijgen van de regering? :P
Begeleiding heeft geen zin, is helaas een ongeneeslijke ziekte. Financiële compensatie ben ik helemaal voor!
 
Welkom op het forum! We lijden allemaal in meer of mindere mate aan deze stoornis maar we doen er geen vlieg kwaad mee, integendeel.
Dan ken je ook de val van een apparaat inruilen voor een ander met meer mogelijkheden.
Soms kom je erachter dat het nieuwe apparaat toch niet alles kan of dat het oude wel zo lekker klonk dat je het bent gaan missen.

Financiële compensatie zou niet nodig zijn als we netjes betaald werden voor onze diensten. Omdat onze regeringen geen poot uitsteken tegen piraterij enz. ben ik ook voor! Een constructie zoals bij de oude Romeinen of aan de oude koninklijke hoven lijkt me op zijn plaats. Lidmaatschap van het Synthforum is voldoende. :D
 
Welkom welkom

haha de Wannes van keymusic, toffe dude,
Daardoor dacht ik olla een nieuwe Gentenaar,je bent een ajuin ;)
Niet spottend bedoel he (ook al is dat de spotnaam vr iemand vanuit Aalst) ( zo begrijpen onze Nederlandse leden het ook;))
 
Welkom welkom

haha de Wannes van keymusic, toffe dude,
Daardoor dacht ik olla een nieuwe Gentenaar,je bent een ajuin ;)
Niet spottend bedoel he (ook al is dat de spotnaam vr iemand vanuit Aalst) ( zo begrijpen onze Nederlandse leden het ook;))
Geen probleem hoor, elke streek/stad/gemeente heeft zijn bijnaam. Eventjes een info voor niet Aalstenaars, ajuin is inderdaad de bijnaam maar in het Aalsters is dat ajoin, oorspronkelijk heeft dit eigenlijk niets te maken met ajuinen maar een samenvoeging van 2 woorden a en join. Verklaring in het ABN is: bevestiging van een vraag bijvoorbeeld: is hij ziek? dan antwoordde men met a join is dus inderdaad ja in dit geval ;)
 
Inderdaad tja ik ben nen koppige stroppedroager :D
 
Geen probleem hoor, elke streek/stad/gemeente heeft zijn bijnaam. Eventjes een info voor niet Aalstenaars, ajuin is inderdaad de bijnaam maar in het Aalsters is dat ajoin, oorspronkelijk heeft dit eigenlijk niets te maken met ajuinen maar een samenvoeging van 2 woorden a en join. Verklaring in het ABN is: bevestiging van een vraag bijvoorbeeld: is hij ziek? dan antwoordde men met a join is dus inderdaad ja in dit geval ;)
ik leer hier nog iets bij, ik dacht dat ne ajoin kwam omdat er vroeger veel ajuintelers waren in de streek Aalst. :P ;) PS, ik ben infeite "ne kiekefretter" ben geboren in Brussel.
 
ik leer hier nog iets bij, ik dacht dat ne ajoin kwam omdat er vroeger veel ajuintelers waren in de streek Aalst. :P ;) PS, ik ben infeite "ne kiekefretter" ben geboren in Brussel.
Dat Is toch het geen mij ook altijd werdt gegeven van uitleg.
Aha nen kiekefretter nen echte Brusseleir :okdan:
 
Back
Top