Lid geworden na tip van Wannes bij Keymusic

DASC62

Ingeburgerd
Lid sinds
15 april 2021
Berichten
37
Locatie
Aalst, Belgie
Ik ben vandaag lid geworden, ik kreeg de tip van Wannes (Keymusic), ik kende de site niet
Ik ben een toetsenist maar ook gear freak, ik koop graag nieuwe spullen die ik soms verkoop na een tijd als het niet echt mijn ding is.
Ongeveer 12 jaar geleden ben ik lid geweest van een rockgroep maar wegens tijdsgebrek en een aantal meningsverschillen over het repertoire ben ik gestopt
Mijn gearlist is redelijk lang want zoals hierboven beschreven, ik koop graag nieuwe spullen als is het maar voor de exitement om ze te testen
Korg Krome Platinum 61 toetsen
Korg Havian 30 digital arranger piano
Korg Monologue Gold
Korg Volca mix
Waldorf Micro Q
Waldorf Blofeld desktop module wit
Soundcraft Notepad 12FX
PolyEnd Tracker
Critter & Guitari Organelle M
Arturia Microfreak + extra gooseneck microfoon
Uno Drum
Yamaha A3000
Tascam DP24SD
Roland TB03
Zoom V3
Zoom ARQ96
 
Last edited by a moderator:
Ik ben een toetsenist maar ook gear freak, ik koop graag nieuwe spullen ...
Oh... oh jee... dat soort mensen hebben we hier niet... :bekdicht: :walker:

Welkom op het forum! En een zeer imposante lijst met gear en ik denk dat je hier veel gelijkgestemden gaat aantreffen.
 
Ik ben aan het denken om een Korg Kronos 61 aan te schaffen om de Krome te vervangen, iemand ervaring met de Kronos, alle raad is welkom
Ik ben eigenlijk wel tevreden met de Krome maar de Kronos heeft natuurlijk heel wat meer mogelijkheden.
Ik zal nog wel een tijd moeten sparen vooraleer ik de nodige eurootjes bij mekaar heb.
Ik heb de Kronos vergeleken met de Yamaha Montage en de Roland Fantom maar volgens mij wint de Kronos op vlak van mogelijkheden, de klank is natuurlijk een persoonlijk iets maar ik ben nogal Korg minded.

Voor ik het vergeet, ik heb onlangs nog iets aangeschaft wat ik niet in mijn gearlist had gezet, een Yamaha PSR-SX600, tof toestel met zeer goede klanken en begeleidingen
 
hie se, iene van Oilsjt!. ik zen van Giesbaargen, welkom!! :doei:
 
Hallootjes!

btw waarom zou je upgraden als de huidige nog volstaat? Dan beter iets erbij wat het palet verbreed...
 
Hallootjes!

btw waarom zou je upgraden als de huidige nog volstaat? Dan beter iets erbij wat het palet verbreed...
Ik wilde eigenlijk een toestel die ook sample mogelijkheid heeft en Kronos heeft 9 synth engines, ingebouwde SSD, midi en audio sequencer, aftertouch enz... maar ja financieel momenteel buiten bereik
 
Ik ben een toetsenist maar ook gear freak, ik koop graag nieuwe spullen die ik soms verkoop na een tijd als het niet echt mijn ding is.
Welkom!
Er zijn genoeg leden hier die graag vertellen hoe je snel geld kan uitgeven. ;)
 
Welkom!
Dat is inderdaad een beste lijst.
Kunnen we je (eigen) werk ergens beluisteren / bekijken?
Voorlopig niet, toen ik nog deel uitmaakte van de rockgroep waren het hoofdzakelijk covers, nu in mijn homestudio veeleer amusement en niet direkt voor publicatie vatbare dingen :D
 
Voorlopig niet, toen ik nog deel uitmaakte van de rockgroep waren het hoofdzakelijk covers, nu in mijn homestudio veeleer amusement en niet direkt voor publicatie vatbare dingen :D
Amusement voor jezelf kan ook voor anderen leuk zijn om te bekijken via youtube!
 
Back
Top