Gratis Cinematic Sample Pack [Tijdelijk]

bombario

Ouwe rot
Lid sinds
9 januari 2004
Berichten
4.655
Locatie
Zwolle
Deze sample pack is tijdelijk gratis en hij klinkt echt goed πŸ‘


Misschien kun je de samples gebruiken in eigen projecten. En anders is het interessant om te horen uit welke sporen zo'n track bestaat.
 
Er staat expliciet "royalty free", dus dat kan inderdaad ja.
Dat begrijp ik ja, anders mag je er alleen naar luisteren 😁

Ik bedoel: misschien inspireren ze je en kun je er een eigen nummer omheen bouwen.

Samples zijn ook vaak weinig flexibel, daarom speel ik ze soms na. Dan gebruik ik het patroon met eigen geluiden. In Studio One kun je loops openen in Melodyne en dan zie je de midi-noten. Als er niet te veel effecten op zitten werkt dat heel aardig.
 
Je moet wel je email-adres opgeven. Ik ben daar altijd wat huiverig voor. Wat zijn de ervaringen van mensen die wel hun email-adres opgeven voor gratis downloads?
 
Je moet wel je email-adres opgeven. Ik ben daar altijd wat huiverig voor. Wat zijn de ervaringen van mensen die wel hun email-adres opgeven voor gratis downloads?
Catch-all adres gebruiken en voor elke site een uniek adres. Dan kun je altijd achterhalen waar een mail vandaan komt, en kun je dingen degelijk sorteren in je mailbox.

Lijkt me dat dit gewoon een opt-out mailinglist betreft.
 
Je moet wel je email-adres opgeven. Ik ben daar altijd wat huiverig voor. Wat zijn de ervaringen van mensen die wel hun email-adres opgeven voor gratis downloads?
Ik gebruik altijd een tijdelijk mailadres, googel er maar eens op. Dat is een online mailbox die na een uur wordt opgeheven. Dan laat je daar de mail met download-link op binnenkomen πŸ‘
 
Ik gebruik altijd een tijdelijk mailadres, googel er maar eens op. Dat is een online mailbox die na een uur wordt opgeheven. Dan laat je daar de mail met download-link op binnenkomen πŸ‘
Slim idee!
 
Ik kreeg de link zojuist via een tijdelijk mailadres opgestuurd. Dus dat is gelukt! Maar als je die link al weet hoeft dat niet...
 
Tnx, die link werkt zo ook idd :okdan:
 
klinkt erg goed de demo track.
maar goed ik ga hem niet downloaden omdat ik het juist leuk vind zelf percussie en cello op te nemen. waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan toch ? :)
 
Je moet wel je email-adres opgeven. Ik ben daar altijd wat huiverig voor. Wat zijn de ervaringen van mensen die wel hun email-adres opgeven voor gratis downloads?
Meestal krijg je alleen een nieuwsbrief. Die je meteen op kunt zeggen. Eventueel even een gratis burner/spamaccount aanmaken op bijvoorbeeld gmail, kan alle bagger in dat putje.

-edit- ah, suggestie was al gedaan :D
 
Laatst gewijzigd:
Eventueel even een gratis burner/spamaccount aanmaken op bijvoorbeeld gmail, kan alle bagger in dat putje.
Zo dacht ik er ook altijd over. Maar......

De makers hebben echt veel tijd gestoken in het maken van deze Sample Pack en normaal kost hij 19 dollar. Je krijgt hem nu helemaal gratis. Dan vind ik het vaak niet erg om (tijdelijk) op de mailinglijst te staan. Voor wat hoort wat en als ze spammen meld ik me alsnog af.

Ik heb trouwens een apart Gmail-adres voor nieuwsbrieven. Daar haal ik ook leuke nieuwtjes en aanbiedingen uit.
 
Meestal krijg je alleen een nieuwsbrief. Die je meteen op kunt zeggen. Eventueel even een gratis burner/spamaccount aanmaken op bijvoorbeeld gmail, kan alle bagger in dat putje.
Met een tijdelijk mailadres (voor 1 uur) is het al gelukt.
 
Zo dacht ik er ook altijd over. Maar......

De makers hebben echt veel tijd gestoken in het maken van deze Sample Pack en normaal kost hij 19 dollar. Je krijgt hem nu helemaal gratis. Dan vind ik het vaak niet erg om (tijdelijk) op de mailinglijst te staan. Voor wat hoort wat en als ze spammen meld ik me alsnog af.

Ik heb trouwens een apart Gmail-adres voor nieuwsbrieven. Daar haal ik ook leuke nieuwtjes en aanbiedingen uit.
Ja, ik heb op Yahoo zo'n verzamelbak. Ik hou mijn "gewone" mail het liefst vrij van nieuwsbrieven etc.
 
Ja, ik heb op Yahoo zo'n verzamelbak. Ik hou mijn "gewone" mail het liefst vrij van nieuwsbrieven etc.
Heb ik ook πŸ‘

Maar via dit soort deals ben ik op sympathieke programmeurs gestuit, die ik anders niet zou kennen. Dan sta ik met alle plezier op hun mailinglijst en als ze waardevolle dingen maken wil ik er ook best voor betalen. Liever dan dat mijn geld meteen naar iZotope, Native Instruments of andere giganten gaat.
 
Back
Top