gezocht SCSI2SD v5 (microSD) floppy mounting bracket

MonoTron

Initiating Sequence..
Lid sinds
13 januari 2004
Berichten
6.105
Locatie
de paddestoel op m'n teen
Gezocht dus een floppy mounting bracket voor SCSI2SD v5.0b met microSD kaart.

Ik heb er 1 online gevonden, maar hoop dat er iets goedkopere te vinden is dan 22 euro + 20 euro verzendkosten. Anders ga ik wel iets DIY-en maar dat wordt niet zo mooi wslk.

Ik ben onlangs nog een andere site tegengekomen waar ze de bracket te koop hadden staan, mar kan die niet meer vinden...

Verder kan ik wel de STL files vinden om te 3d printen, maar ken zelf niemand met 3d printer en 2 bedrijven die ik heb benaderd willen niet slechts 1 stuk printen :(
Mocht je een bedrijf kennen dat wel 3d prints per stuk doet, dan hoor ik het graag.
De STL file staat online op thingiverse
 
Ik kan wel 1 stuk voor je printen. Als het in een kleur is die ik heb liggen is dat relatief goedkoop. Als ik er een rol voor moet kopen uiteraard wat minder. Stuur maar een PB.
 
Op eBay staan er best veel voor een stuk minder geld. Deze is inclusief verzenden €25 en ik zag goedkopere (maar schijnbaar ook simpelere) vanaf 8eu.

 
Ik heb een tijdje terug wat laten printen bij Levendig Design:
Niet duur en goeie communicatie & kwaliteit, dus ook voor kleine items en oplagen.
 
Dank voor de link @Nap Die had ik inderdaad gezien, maar is voor de scsi2sd met normale SD, die van mij heeft microSD dus is net iets anders. Die versie verkoopt hij niet.
@SmartBits ook bedankt, die zal ik opslaan, je weet maar nooit wanneer het van pas komt!

Ik heb ondertussen contact met Etaoin gehad en hij is zo vriendelijk om een bracket voor me te printen.
 
Een perfect passende bracket dankzij Etaoin!

Is trouwens deze geworden, die past perfect bij de v5.0b met microsd:
 

Attachments

  • IMG_20210417_143044.jpg
    IMG_20210417_143044.jpg
    75,2 KB · Bekeken: 114
  • IMG_20210417_143027.jpg
    IMG_20210417_143027.jpg
    141 KB · Bekeken: 119
Back
Top