Nieuwe track in de mix.

Jason31

Madman J
Lid sinds
11 Maart 2008
Berichten
2.119
Locatie
Almere
Mijn nieuwste track komt volgende week Maandag exclusief op Beatport uit. Het is te beluisteren op deze mix, en begint op 1:11:00, de track ervoor is ook van mij en is al uit, dat is een remix van Phoenix van STX, begint op +-1:04:00. Ben benieuwd wat jullie (met name de nieuwste) ervan vinden. Overigens is de hele mix erg goed!:

 
Net een aantal delen onder de koptelefoon geluisterd.
Ik kan hier heel blij van worden.
Deze ga ik vandaag verder luisteren!

Lekker opbouwende lijntjes.
Doet me denken aan de vele uren en uren in de trein onderweg tussen Arnhem en Groningen met discman (later MD speler) en wegdromen terwijl het landschap aan je voorbij schiet zonder dat je afgeleid / vermaakt wordt door een scherm wat om je aandacht vraagt.
 
Lekkere tracks, beiden. De nieuwe is heel ruimtelijk met een heel golvend relaxed gevoel, mooie geluiden ook. Ik vind de ritmetrack ook heel erg goed, niet prominent aanwezig maar er gebeurt best wel veel in als je goed luistert... opmerking van Montfrooij snap ik ook wel, kan er ook wel een voorbijglijdend landschap in zien...
De remix vind ik ook heel goed, ander karakter, wat opzwepender... totaal 0,0 ervaring met remixen dus weet nooit zo goed of het de track is of de remix die de lof moet ontvangen maar klinkt in ieder geval echt heel goed.
 
Lekkere tracks, beiden. De nieuwe is heel ruimtelijk met een heel golvend relaxed gevoel, mooie geluiden ook. Ik vind de ritmetrack ook heel erg goed, niet prominent aanwezig maar er gebeurt best wel veel in als je goed luistert... opmerking van Montfrooij snap ik ook wel, kan er ook wel een voorbijglijdend landschap in zien...
De remix vind ik ook heel goed, ander karakter, wat opzwepender... totaal 0,0 ervaring met remixen dus weet nooit zo goed of het de track is of de remix die de lof moet ontvangen maar klinkt in ieder geval echt heel goed.
Bedankt! Dit is de originele van de Remix, het is wat duisterder dan mijn remix, maar ik heb denk ik de mooiste delen er wel in gehouden, beetje swing in de beat gegeven en wat elementen toegevoegd:
 
Back
Top