Akai S5000. Kan iemand deze woestijnganger op gang helpen met de systematiek van het apparaat ?

catacumbia

Nieuwkomer
Lid sinds
16 augustus 2005
Berichten
19
Locatie
efteling, maar dan met personeelskorting
Hallo allemaal. ik wil voor specifieke zaken de AKAI S5000 gebruiken die ik in mijn handen kreeg. Maar de manual legt alles uit vanuit de veronderstelling dat je een heel zelfbouw-pakket van hun inlaad (multis, programms, samples etc) ... Maar ik heb alleen het apparaat, in goed staat en veel geheugen enzo, ik heb een aangesloten zipp-speler, een zipp met wat wav's er op. Dat is alles. Het herkend de samples. En daar blijf ik hangen. Ik zie niet aan het scherm, noch in de manual, in welke volgorde ik moet handelen om er mee te werken (wil toetsenbord spelen van sample, midi opnemen, meeerdere sample uit meerdere uitgangen, dat soort). Bestaat er ergens een pdf die wat overzichtelijker alles uitlegt, of een insiders-video, of etc etc ? Misschien kan anders iemand me even door het menu leiden via skype, ik zou er wat voor kunnen betalen, als het nodig is.
DANK everyboodie

(voor synth-mensen: ik werk ook met Nordlead 2 Rackmount, Nordlead G2 Engine, een Lyra-8, de de bizarre Organelle. Qua effecten werk ik graag met Shermann en de DP2.)
Ik zit alleen in de woestijn, in Spanje, dus heb geen lange winter om het uit te zoeken tot mn beschikking, noch een togetherness-meeting van like-minded.
 
Succes, ik hoop voor je dat je exemplaar heb met het effecten board. Dit is naar mijn mening erg goed.
 
Back
Top