Heina Kroon

Eclectic

Virtueel Analoog
Lid sinds
8 november 2020
Berichten
1.649
Locatie
Flevoland
Heeft hele mooie stickers in een consistente kleurcodering voor een aantal populaire synths.
dit is voor mensen die problemen hebben met priegelen en muscle memory misschien wel handig

ben benieuwd of iemand hier deze al eens heeft aangeschaft? Hoe is de kwaliteit? En zijn ze makkelijk te verwerken? Of moet je eerst een cursus wrappen volgen voor je deze er netjes op krijgt?
 
ben benieuwd of iemand hier deze al eens heeft aangeschaft? Hoe is de kwaliteit? En zijn ze makkelijk te verwerken? Of moet je eerst een cursus wrappen volgen voor je deze er netjes op krijgt?
Wat ik gezien heb op gearslutz is dat mensen erg tevreden zijn over bijv de overlays van de Neutron en dat het heel goed te doen is, goede reacties over het algemeen.
Ik heb zelf nog niets ermee gedaan dus ik kan je geen eigen ervaring geven.
 
Ik heb er een overlay voor de Neutron besteld.
Deze was indertijd nog niet zelfklevend en wordt door de schroeven van het paneel en de knoppen op zijn plek gehouden.
Over de stickerkwaliteiten kan ik derhalve dus niets zeggen, maar verder vind ik hem stevig en kwalitatief goed aanvoelen.
Verkleuren doet het tot op heden ook nog niet, dus ik ben er al met al nog steeds blij mee.
Ik vind het ook echt een toevoeging.
 
Back
Top