• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Behringer ARP2500 modules 1005 en 1033 (uitgebreide ring mod en envelopes) - nieuw!

Prijs
175 Euro
Conditie
Nieuw

colette

Ingeburgerd
Lid sinds
1 mei 2020
Berichten
73
Locatie
amsterdam
iemand toevallig interesse in deze 2 modules? ze zijn gloednieuw - nog onderweg vanuit de winkel. ik heb er €175 voor betaald.
volgens mij zijn die behringer 2500 modules niet zomaar overal op voorraad.

tja, wat zal ik zeggen. met kleding heb ik het tegenwoordig aardig onder controle, maar je weet wat ze zeggen... en eurorack modules zijn allemaal zo leuk.
dus ik was alweer een rijtje extra aan het plannen.
maar ik moet dan niet doen. het is een gebed zonder einde. vandaar.
maar laat het jullie niet tegenhouden natuurlijk ;-)

zoals gezegd, ze zijn er nog niet en ze komen dus helemaal origineel in de verpakking. ik wil als het kan er graag weer €175 voor terugkrijgen, of iets in de buurt. verzendkosten zijn voor mij, maar afhalen in Amsterdam kan ook natuurlijk, onder het genot van wie weet wat. (ik hou niet zo van koffie.)
o, en je hoeft ze natuurlijk niet alle 2 te nemen - 1 kan ook.

en anders gaan ze gewoon retour, dat kan ook natuurlijk. het formulier is er al.
 
Back
Top