Winters liedje

Montfrooij

Ouwe rot
Lid sinds
4 februari 2020
Berichten
4.335
Locatie
Gelderland
Al weer even geleden dat het zo wit was als hier, maar toch. Vandaag moest ik er aan denken.

Muziek gemaakt met de onderstaande beelden in m'n hoofd en ik heb e.e.a. in elkaar geknutseld met Reason (toen nog 10.4) en de bas komt van de Minitaur.
Die had voor mij nog wel wat harder gemogen, maar ik heb dan ook 'iets' met bas :)
Een keer geen ritme gebruikt (voor mij ongebruikelijk), maar dat vond ik ook wel passen bij de beelden.

 
Mooi plekje daar zo aan het water! En een heerlijk rustgevend muziekje...
Thnx.
Ja, het is dat m'n vrouw daar werkt op de basisschool, anders hadden we er ook wel willen wonen.
Het huis met die zonnepanelen op het dak is haar ouderlijk huis, dus dat ken ik van binnen en van buiten.
Toevallig verhuren ze een deel van die woning aan m'n zus die daar een buurtwinkel is begonnen 4 jaar geleden met een dagbesteding voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt.
Wij wonen overigens een paar km verderop, ik moet de beelden nog bewerken (en nog muziek erbij bedenken), als het goed is komt de Peak vanavond, dus met een beetje mazzel kan je die binnenkort ook horen bij nieuw werk.
 
Back
Top