Nieuwe track - beetje 80's.

Pim

Synthgod
Lid sinds
21 juli 2002
Berichten
824
Locatie
Weesp
Hi Synthgods,

Ik heb een nieuwe track. Lekker 80's couplet en wat moderner refrein. Eigen zang. Enjoy!

 
Hij is lekker Pim! Inderdaad een 80's feel to it. Me like !
 
  • Duimpje
Duimpjes: Pim
Wow.. top productie!! Behoorlijk stevig arrangement maar toch lekker synthy. :) Zang super ook!! Past heel goed..
 
  • Duimpje
Duimpjes: Pim
Catchy nummer! Goede opbouw, ik hoor dat je in principe geen superzanger bent maar het werkt erg goed bij de sfeer van dit nummer, zeker op de strofe. Enig ding dat ik wat zou herwerken is het refrein - de pratende stem op de voorgrond haalt het euforische van de achtergrondvocals + synthwerk naar beneden. Maar voor de rest zit het qua arrangement echt heel goed in elkaar vind ik.
 
  • Duimpje
Duimpjes: Pim
Catchy nummer! Goede opbouw, ik hoor dat je in principe geen superzanger bent maar het werkt erg goed bij de sfeer van dit nummer, zeker op de strofe. Enig ding dat ik wat zou herwerken is het refrein - de pratende stem op de voorgrond haalt het euforische van de achtergrondvocals + synthwerk naar beneden. Maar voor de rest zit het qua arrangement echt heel goed in elkaar vind ik.
Dankjewel voor je toffe review Kobbol!
 
Top nummer! Me like. Zang is best top. Wellicht kan de mix wat beter, mijn advies: laat het nummer hermixen en masteren en gewoon uitbrengen. Ik heb er van genoten :)
 
  • Duimpje
Duimpjes: Pim
Ik vind de stem juist wel weer gaaf, krijg bij de achtergrond vocals beetje tears for fears gevoel :)
Wel zit er aardig wat processing op de midrange en heeft de stem wel wat plosives en sss'jes, het slordige heeft zeker z'n charme, vooral op het randje, maar de 7kHz een klein tikkie terug zou hem denk ik wel goed doen en de 300-400Hz mag ook nog net een tikkie (0.5 - 1dB) meer hebben.

Maaruh, zeker waard om nog een ronde te geven en of een rondje labels, of zelf op Spotify zetten.
 
  • Duimpje
Duimpjes: Pim
Te gek nummer. Catchy groove en lead sound, aangevuld met zang die een herkenbare eigen sound heeft. Leuk ook die korte break met filtering. Goed geheel!
 
Back
Top