RASTA MAN (D&B)

de eerste minuut vond ik 't best, daarna iets te druk en te veel bas naar mijn zin, maar toch, leuk gedaan. :-)
 
Mja, erg onsamenhangend, vind ik.
‘k Kan er niet veel mee.. :erm:

Afgeluisterd op smartphone, dus misschien (hopelijk) is dat een van de redenen dat ik het niet zo vind?
Al vind ik ook wel dat het op zelfs een smartphone wel een beetje ok moet doorkomen en dat vind ik in dit geval niet.. sorry..
 
Track aan het herbouwen, de rate van de drumcomputer stond verkeerd !
 

Attachments

  • 20.mp3
    3,3 MB
Best knap hoe je dit gemaakt hebt
 
Allemaal. Je begeeft je wel in een niche hoekje, ik zou het niet direct opzetten. Maar er zijn ook zat mensen die Frank Zappa echt niet trekken.
 
Ik probeer het wat meer mainstream te maken...... Zal nog een paar dagen werk zijn.....
En bedankt voor de POSITIEVE commentaar, sommige mensen kunnen echt niets positief zeggen..... (niet bedoelt op de mensen die hier commentaar geven!)
 
Laatst gewijzigd:
Allemaal. Je begeeft je wel in een niche hoekje, ik zou het niet direct opzetten. Maar er zijn ook zat mensen die Frank Zappa echt niet trekken.
t'is ook niet echt de bedoeling om dit even gezellig thuis op te leggen of met de mp3 te luisteren. T'is meer om keihard te bangen op een feestje!
 
Heel kort, ik vind het best lekker (donker), maar het is me niet duidelijk of dat de track zelf is of een hele lage bitrate of zo. Heb je een lossless voorbeeld?
 
Ik denk dat je vooral eens goed moet kijken naar de opbouw, het mist nu een soort verhaal. De eerste 45 seconden zit het qua opbouw erg goed (orgelgeluidje vanaf 35 seconden ongeveer is mooi en atypisch voor dit soort harde d&B - en dat bedoel ik positief). Maar daarna moet je het simpeler, langerekter en narratiever houden, methinks.
 
Ik denk dat je vooral eens goed moet kijken naar de opbouw, het mist nu een soort verhaal. De eerste 45 seconden zit het qua opbouw erg goed (orgelgeluidje vanaf 35 seconden ongeveer is mooi en atypisch voor dit soort harde d&B - en dat bedoel ik positief). Maar daarna moet je het simpeler, langerekter en narratiever houden, methinks.
t'is inderdaad nogal straight forward! Was eerst niet de bedoeling maar toen kreeg ik dat Rasta-idee! :D
 
Laatst gewijzigd:
Lossless 32 bit,
Ik hoor nog steeds heel veel rare encryptie artefacten en een compleet gebrek aan laag en hoog, ik neem dus aan dat dat intentioneel is. Ik kan er nog geen (donkere) chocolade van maken, maar heb me iig niet verveeld :kimono:. Waar maak je het mee?
 
ja, je hoort waarschijlijk een crusher op de drums.....
gemaakt met Ableton!
Normaal zou je toch een subbass moeten horen? Of staat die niet luid genoeg misschien ?
En o ja, alle stemmen zijn met de ingebouwde micro van mijn laptop opgenomen...... Dus daar mist ook een hele boel......
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top