Korg M3 module

Status
Please reply by conversation.
Maar zou ook gewoon de M3 mogen zijn...ontkoppel ik het module want daar is het mij om te doen...Wie?
 
Op Ebay.kleinanzeigen.de staan er heel veel. eBay Kleinanzeigen | Kostenlos. Einfach. Lokal.
Module: Korg M3 _____ M3

Dit is 'n keyversie voor iets meer. Letterlijk naast jouw deur :) Korg m3 76 Tasten. Zustand tip top :) Misschien kun je wat van de prijs afkrijgen??

En 1 op MP ≥ KORG M3 76 - Synthesizers - Marktplaats.nl

Check bij aanschaffen goed of het touchdisplay goed werkt. Zwakke plek van de M3 maar aan de andere kant ook redelijk cheap te verhelpen.
Naar gelang de print nog op de knoppen aanwezig is kun je zien of het apparaat intensief gebruikt is. Bij sommigen is dat op veel gebruikte knoppen een beetje weggesleten.
 
Laatst gewijzigd:
Op Ebay.kleinanzeigen.de staan er heel veel. eBay Kleinanzeigen | Kostenlos. Einfach. Lokal.
Module: Korg M3 _____ M3

Dit is 'n keyversie voor iets meer. Letterlijk naast jouw deur :) Korg m3 76 Tasten. Zustand tip top :) Misschien kun je wat van de prijs afkrijgen??

En 1 op MP ≥ KORG M3 76 - Synthesizers - Marktplaats.nl

Check bij aanschaffen goed of het touchdisplay goed werkt. Zwakke plek van de M3 maar aan de andere kant ook redelijk cheap te verhelpen.
Naar gelang de print nog op de knoppen aanwezig is kun je zien of het apparaat intensief gebruikt is. Bij sommigen is dat op veel gebruikte knoppen een beetje weggesleten.
Bedankt voor de tips ...op ebay zelf maar weinig maar in Kleinanzeigen best wel veel. TNX
 
Bedankt voor de tips ...op ebay zelf maar weinig maar in Kleinanzeigen best wel veel. TNX
Owja.. Het beeldscherm testen is nogal tricky. Het lijkt gewoon alsof ie soms goed werkt maar dan selecteer je boven/naast of onderliggende functies. Soms kun je het oplossen via calibreren maar soms kun je die procedure niet meer doorlopen doordat je de hoeken in het display niet meer kunt selecteren. Ik had dat ooit met de mijne. Er zijn nog wel lapmiddeltjes als het scherm opwarmen waarna je kan calibreren maar uiteindelijk moet je toch vervangen.

Hieronder de procedure uitgelegd op Youtube
 
Ok, bedankt voor deze tip...er was iemand op MP die vertelde al dat je regelmatig moet kalibreren.
Heb er eentje gekocht in DE via ebay Kleinanzeigen...veul lagere prijs als hiero.. maar ja ik heb hem nog niet...
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top