this is me

Beernt

Nieuwkomer
Lid sinds
1 april 2021
Berichten
7
Locatie
Apeldoorn
Liefhebber van jazz, jaren in een coverband gespeeld maar vanwege drukke werkzaamheden daarmee gestopt. Nu weer een MODX8 aangeschaft om de roestige vingers weer te ontdooien. Ooit in het gelukkige bezit van tweemaal DX7 en Rhodes geweest en tot op de dag van vandaag spijt dat ik die Rhodes heb verkocht. De kennis mbt MIDI etc is (zeg maar gerust) verdronken. Na omzwervingen een vaste stek in Apeldoorn gevonden samen met vrouw en jongste kind. Nu lekker rustig aan mn MODX aan het ontdekken (en daar heb ik zo hier en daar nog wel wat hulp bij nodig)
 
Welkom! Wat zijn enkele van je favoriete jazz artiesten?
 
Hé hallo, welkom hier! Uit nieuwsgierigheid, wat is de reden dat je je op SF aangemeld?
De reden dat ik mij op het forum heb aangemeld is vooral nieuwsgierigheid. De tijd heeft lang op dit gebied stilgestaan. Hier en daar wat hulp vinden in het ontdekken van de mogelijkheden van mijn MODX icm Magix Music Maker (en volgens mij zullen daar vast wat topics over te vinden zijn).
 
Hi Beernt,

Welkom hier.

Speel je Jazz met je MODX8? Zo ja, aan welke stijlen/muzikanten moeten we dan denken?

Over Magix Music Maker zul je hier wellicht niet zoveel vinden, al is er weinig mis mee als je niet veel toeters en bellen nodig hebt. Maar zat er bij je MODX8 geen Cubase?
 
Zat er maar QBase bij 😀. Ik wil geen accoustische piano en ben uiteindelijk bij de MODX8 uitgekomen.
 
Ik zou toch maar even gaan zoeken in de spullen die je bij je MODX8 hebt gekregen, als ik jou was.

De MODX wordt samen met Cubase AI geleverd, Steinberg's professionele muziekproductieapplicatie die geïntegreerde opname en bewerking biedt.

 
Ik zou toch maar even gaan zoeken in de spullen die je bij je MODX8 hebt gekregen, als ik jou was.



kun je nagaan hoe onbekend ik (weer) met de materie ben. En dan is natuurlijk de grote vraag hoe ik dat op mn pc krijg :-) Ik ga er mee aan de slag
 
Als Steinberg de procedure niet in de tussentijd veranderd heeft, lijkt dit filmpje mij wel nuttig:



Succes!
 
Back
Top