Helaas ik moet bekennen...

San-Pierre

Stamgast
Lid sinds
22 Maart 2021
Berichten
340
Locatie
Amsterdam-London
Natuurlijk is het vandaag 1 april en dan moet ik daar wat mee doen... dus heb ik tot grote ergernis van mijn vrienden een eurorack module van Uli aangeschaft, een Behringer 914 Fixed Filterbank.
(geweldig ding overigens)
Nou komt het leuke... iedereen denkt dat de 1 april grap is dat ik zeg dat ik 'm heb gekocht maar dat ik dit nooit zou doen want Behringer is natuurlijk "vloeken in de kerk"
Maar ik heb het dus echt gedaan... whahahaahahahaaaaaaaa :{:engel::P:dubbel:8o):verkoght:


Natuurlijk ben ik niet de enige die wat uithaalt.. er ging ook al in de rondte dat afgelopen nacht de studio van een vriend is uitgebrand, ik stonk er bijna in !

Ik ben dan ook benieuwd wat men hier zoal uitspookt op deze dag (synth/studio/muziek gerelateerd) ?????

Laat maar horen! :dubbel::{8o)8)
 
Mijn vrouw toonde me een filmpje vd hond thv de tuin waar de buurman zijn kippen heeft. Zei me dat de hond een kip te pakken had, ze niet wou loslaten en de kip niet meer gespot is daarna. En of de buurman moet ingelicht worden, of verzwijgen. Ik wist niet wat ik hoorde.
Zelfs toen ze me een bericht stuurde op whatsapp "1 april" begreep ik nog steeds niet dat ze me liggen had. bah wat was ik boos haha... Ze heeft me zelfs gefilmd zodat ik mijn reactie kan terugzie, verduiveld :D
 
De meest geslaagde 1 april grap van mijn hand was ooit op het kindervrij forum waar ik indertijd actief was.
Ik berichtte dat mijn vrouw zwanger was.
Die sloeg in als een bom en het duurde best een tijdje voor iemand door had dat het een grap was.
 
Ik heb ergens aan het begin van deze eeuw toen ik nog niet lang bij mijn werkgever in dienst was het hele bedrijf op 1 april een email gestuurd die afkomstig leek van systeembeheer met de mededeling dat er teveel privé werd gesurft en alleen het management nog maar internettoegang zou krijgen. Die sloeg in als een bom, sommige collega's waren echt helemaal over de zeik :D Vervolgens kreeg ik een halve dag internetban aan mijn broek van de echte systeembeheerder, lagge.


Studiogerelateerd kan ik me geen grollen herinneren, al doet de 'als ik die synth heb gekocht hoef ik daarna niets meer' het altijd nog wel goed.
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top