Tippies?

Heb ‘m alleen nog op mobiel gehoord, nota bene met een hoop achtergrondgeluid. Maareh. Klinkt nice. Zo op het eerste gezicht viel de reverb op de vocal me wel op, en had ik het idee dat wat consistentie of ‘glue’ kan helpen, bijv. door de 2bus door een mastercompressor en eq te rauzen, dat soort werk. Ik luister zo nog een keer goed!
 
Shit, heb nog steeds niet geluisterd. Als je het leuk vindt zou ik wel een ‘remix’ op de API willen doen. Kan me trouwens voorstellen dat de space echo dan ook weer eens uit het vet kan. Past denk ik wel.
 
Allereerst: leuke track 👊
Minder unpolished? Dus je wil hem polishen?
Snap niet helemaal waar je naartoe wilt met dit nummer
Het klinkt onallerdaags en maf wat ik juist leuk vind
Eigenlijk helemaal goed dus wat mij betreft

Maar als je hem wat allerdaagser wil maken, dan is denk ik de structuur het eerste waar je naar kan kijken
Dus intro - verse - bridge - chorus - break - outtro
Dan wordt het wat meer iets wat je op de radio zou kunnen draaien bijvoorbeeld
nu is het een beetje een onsamenhangende jam waar opzich niets mis mee is
Het is dus van belang je af te vragen waar je naartoe wilt en het dan daar op aan te passen

Hopelijk kan je er wat mee, zo niet.. lekker zo laten!
 
Toffe obscure track! Ik denk dat je met wat eq-ing en mixing ook nog wel wat eruit kan halen. Wat meer met je stereobeeld spelen bijvoorbeeld, wat ik een handig truukje vind (naast natuurlijk dingen meer naar links of rechts zetten) is een send kanaal met een ping pong delay erop. Daar kanalen naar toe sturen en kijken wat het doet.
 
@nonklist Geeft helemaal niet hoor! Ik was zelf even in het leven der dingen verzonken voor een paar maanden dus ik heb nog niet eens de tijd gehad om de track aan te passen. Ik had wel een goede youtube video gevonden op basis van wat je als feedback gaf. Ik ga je pm vandaag checken en reageren.

@Modus Operandi Haha! Ja ik denk dat alledaags inderdaad de goede benaming is! Ik heb een soort muziekafwijking naar de andere kant op dus ik wil het nummer inderdaad een heel klein beetje toegankelijker maken. Dank je wel voor de tip over het verloop van hoe een radio track in elkaar zit. Ga ik ook meer in duiken en kijken of en hoe ik het ga aanpassen. En heel erg leuk te horen dat je het kan waarderen en je uplifting feedback!

@kobuz Ja leuk! Obscuur inderdaad! Dat heeft nog niet gezegd maar dat vind ik zelf ook en dat is ook exact hoe het moet zijn, ook na de aanpassingen. Ik ga je tips meenemen en het uitproberen.

Super leuk bedankt voor jullie reacties ^_^! Ik hoop m deze week of volgende week hier opnieuw te posten.
 
ik hou van dit obskure! over de mix kan even niets zeggen, luister niet op een geweldige wijze, laptop. (maar lijkt me in de basis ok, goed, beter luisteren op echte hi-fie-ie)

struktuur, vocals, soubds, heerlik! wow! hoe lekker obskuur! als dat zo genoemd moet worden. geweldige track!
 
Ik heb gisteren een waanzinnige mix gevonden in mijn pm van @nonklist! Voelt als een kadootje, bij deze super bedankt @nonklist ! Ik had dat helemaal niet verwacht en ook helemaal niet in mijn pm geweest sinds maart, dus harstikke leuk.

Ik wacht nog even op reactie van nonklist voordat ik hem post. Ik ben blij met de mix dus misschien de track zo laten en dan nog een nieuwe versie erbij waarbij ik de core wat aanpas op basis van jullie feedback..wie weet.


giphy.gif
 
Back
Top