Rvooh - Scander (Dr. Evil's Post Trauma RMX)

Klinkt goed, misschien iets te veel reverb op de track zelf? Klopt het dat je verschillende tracks hebt gelayerd als fx?? Op sommige stukken pakt dit erg goed uit, op andere stukkies iets minder, maar er is in ieder geval genoeg variatie te vinden. Verder prima track, niks mis mee.
 
Voelt een beetje alsof je de xtc in de vissekom hebt laten vallen en de guppies feest vieren :D
Raak de weg ook een beetje kwijt, je hebt 5 loopjes en een hardcore kick, die je random beetje aan en uit zet (althans zo klinkt het) zit weinig lijn in. Maar misschien is dat wel juist de bedoeling?
 
Voelt een beetje alsof je de xtc in de vissekom hebt laten vallen en de guppies feest vieren :D
Raak de weg ook een beetje kwijt, je hebt 5 loopjes en een hardcore kick, die je random beetje aan en uit zet (althans zo klinkt het) zit weinig lijn in. Maar misschien is dat wel juist de bedoeling?
Ok het is en was nog steeds de bedoeling om het zeer psychedelisch te maken zonder chaotisch te worden , dus dat opzet is geslaagd me dunkt , ik kan ermee leven dat het voor jou klinkt alsof de weg is verloren ... voor mij althans niet! Toch bedankt om te luisteren en een reactie neer te pennen , ik apprecieer het!
 
psychedelisch is het voor mij niet, meer chaotisch. Maar randomdcore is ook niet mijn favo genre :D tot zover subjectief
Objectief heb ik net even full range geluisterd en zit wel te veel verb op, het laag loopt vol en alles versmeerd daardoor. Je kan beter een part verb geven zodat er contrast ontstaat, dan is het gevoel van diepte ook groter. Nu is het net alsof er een reverb vol open op de mixbus staat.
 
Deze is mij iets te chaotisch. Lijkt alsof sommige sounds net iets te veel uit sync lopen, waardoor het afleid van de gehele track (voor mij). Aan de geluiden an sich licht het niet en de sfeer bevalt me wel :okdan:
 
Back
Top