The Ageless Gate

Oogst

Ingeburgerd
Lid sinds
25 januari 2005
Berichten
37
Locatie
Utrecht
Na jaren werk is mijn album vandaag uitgekomen! Het is instrumentale muziek met veel mijn cello, een hoop digitale instrumenten en een handjevol gastmuzikanten.

Ik post niet vaak op Synthforum, maar over de jaren heb ik hier een aantal keer heel waardevol advies gekregen, dus ik wilde het toch hier delen. Ongeveer de helft van de nummers is alleen cello, maar de andere helft bevat een boel digitale instrumenten, dus leek me toch nog van toepassing. :P

De dertien nummers vertellen samen een verhaal dat drie eeuwen omspant. Het start met een geheimzinnig artefact en culmineert uiteindelijk in een poort naar een andere wereld. Het verhaal wordt tussen de muziek door verteld in korte gesproken fragmenten door stemacteur Chris Einspahr.

Het album is verschenen op alle grote streaming services (Spotify, Apple Music, etc.). Ik heb ook een mooie CD uitgave laten drukken. Links naar de verschillende streaming services zijn hier te vinden:

En voor wie geen zin heeft om door te klikken, hier twee tracks van het album:

 
Hoi Joost,

Van harte gefeliciteerd. Een mooie beloning na hard werken. CD uitgave ziet er ook goed uit en dat voor maar 10 eurootjes. Ik ga er eens rustig naar luisteren. Succes met alle pers en optredens.
 
Back
Top