Stel, je hebt 7500 euro om ergens op kapot te meppen, wat wordt 't?

Dat zal voor een aantal wel zo zijn. Maar het is niet dat je lekker onbevangen op een bak van 7500EU staat te spelen, waar door slijtage en natuurlijk-verval de kans op uitval alleen maar zal toenemen. Ik zou dat als een behoorlijke rem op mijn creativiteit ervaren.
Dan moet je gewoon lekker volledig los gaan itb, hoef je alleen maar af en toe je PC te upgraden.
 
Heb ik dus ook gedaan. Alles ITB en alleen nog maar controllers er omheen. :P
Maar dat is wel dik erop afschrijven en zeker geen investering, wel lekker ergonomisch en productief werken.
 
met t verhaal over die yt track bedoel ik dat wat doen voor anderen me meer lol geeft dan n project waar t om geld draait.
heb geen nood aan positieve en vooral negatieve comments in de media. Als ik les enz ga volgen moet die lat alweer omhoog. Heb geen prestatie drang. Er moet niks meer. Behalve pret hebben. Ik,volg regelmatig les en t biedt me weinig, ik pas t niet toe. Wat kan mij de daw schelen. Of microfoon technieken of pa techniek. Blijkbaar niet veel. Is allemaal niet mijn toepassing. Ik gebruik t niet en vergeet t. De mensen die cursus volgen spreken is nog t fijnst.
Hebbal links en rechtsbgezocht naar echt les op maat. Maar nog jiemand kon t waarmaken. Hoeft ook niet meer. Ik trek mijn plan.
Ah ja, begrijp me niet verkeerd, ik zou muziek maken voor het geld nooit aanraden. Dacht meer aan een plaat om mooi wat van je werk vast te leggen, gaat je echt geen centen opleveren, maar lijkt me wel iets van waarde. Maar nee, volgens mij zijn er veel kansrijkere mogelijkheden dan muziek als het nog geld op moet leveren. Al denk ik niet dat ik, gezien de staat van m’n eigen bankrekening, in de positie ben om iemand daar advies over te geven 🙄
 
Maar het is niet dat je lekker onbevangen op een bak van 7500EU staat te spelen, waar door slijtage en natuurlijk-verval de kans op uitval alleen maar zal toenemen. Ik zou dat als een behoorlijke rem op mijn creativiteit ervaren.
Als je 20 bent, dan wel. Als je >50 bent ofzo, de kans op slijtage, natuurlijk verval en uiteindelijk uitval van je eigen lijf is groter dan van zo'n bak.

;)
 
Het is ook nie nodig de hele tijd op alle synthesizers te spelen.
Da iemand tegen mijn Juno of Jupiter botst, vindek minder.
En meer vintage synthesizers vindek nog altijd de beste optie.
Zeker als reviseren, super simple is, er moet toch altijd midi in, dan laat ik toch wel grondig checken
Flink geturnlaped ma nie bij turnlab, da was 10 keer duurder.
Als ze de hele tijd kapot gaan en over tien jaar iedereen weer alleen gitaren cool vindt.
En het een Jupiter pedaal voor u gitaar is, in al de genres.
En een echte super dure jupiter 4 euro maar meer is.
Want het is geen pedaal.
Dan ga ik keiblij zijn datk ze allemaal kwijt ben geraakt voor 21 euro.
En de nieuwe FM gitaar van Yamaha kan kopen.
Kzie Dreadbox ofzo eerder kapot gaan, dan die bakken die maar nieuw blijven.
Ma da hoort er gewoon bij, het gaat soms stuk, en de meeste hifi heb ik dubbel.
En Jupiter 8's of CS80's, die in brand vliegt is zo teveel weg in een keer.
Dus die koop ik nie. Als het over investeren zou gaan is dat met 1 miljoen 1 heel duur aandeel kopen.
En dan is er een financiële crash. Bij de vorige heb ik het meeste geld verloren ooit ...
aandelen bij Fortis.
 
Laatst gewijzigd:
Het is ook nie nodig de hele tijd op alle synthesizers te spelen.
Da iemand tegen mijn Juno of Jupiter botst, vindek minder.
En meer vintage synthesizers vindek nog altijd de beste optie.
Zeker als reviseren, super simple is, er moet toch altijd midi in, dan laat ik toch wel grondig checken
Flink geturnlaped ma nie bij turnlab, da was 10 keer duurder.
Als ze de hele tijd kapot gaan en over tien jaar iedereen weer alleen gitaren cool vindt.
En het een Jupiter pedaal voor u gitaar is, in al de genres.
En een echte super dure jupiter 4 euro maar meer is.
Want het is geen pedaal.
Dan ga ik keiblij zijn datk ze allemaal kwijt ben geraakt voor 21 euro.
En de nieuwe FM gitaar van Yamaha kan kopen.
Moest m echt even met zwaar vlaams accent in mijn hoofd doorlezen om te doorgronden wat hier staat.
 
Dat zal voor een aantal wel zo zijn. Maar het is niet dat je lekker onbevangen op een bak van 7500EU staat te spelen, waar door slijtage en natuurlijk-verval de kans op uitval alleen maar zal toenemen. Ik zou dat als een behoorlijke rem op mijn creativiteit ervaren.
Volgens mij heb je het over jezelf hoor
 
Als je hardware synths te riskant vindt kan je ook voor de gitaar gaan. :D Voor het ultieme kapot-mep-moment.

 
Een setje van 3 mtr Cardas clear tulpkabels a €7000,- dan heb nog genoeg over om 4 tulp-jack adapters te kopen en kan je alvast 1 synth hi-end aansluiten! Niet twijfelen gewoon doen.
 
Of het geratel want zo zwaar Vlaams is dat nu nie.
Da's meer computer schrijf taal, tijdens het schrijven van twintig thesisen.
En het overgrote deel daarvan wordt nie gebruikt, dus moet ook nie worden aangepast.
Ik schrijf dan meer in een lange lijn, en mails stuur ik nooit direct door.
Maar hier kan het dan nietmeer aangepast worden.
Op iedere andere plaatss wel.
Du's da's wisselvallig.
En het wordt daan extra in de verf gezet.
Omdat ik meestal veel weg mag. Maar het te laat is.
En ik denk niet super veel slimme dingen.
Zo was ik bijna aan euro rack begonnen.
Of een module gaat bevallen, de spannende meestal niet goedkoop.
In plaats van vijf dingen, koop je niks. Of toch maar vintage.
 
V: Stel, je hebt 7500 euro om ergens op kapot te meppen, wat wordt 't?

A: Volvo V70 T5R (Mk. 1, 1997-2000).

Stephen
 
Btw, wanneer het weer kan, misschien een tripje naar het SMEM plannen in Switzerland. Dan kan je daar in de playroom een paar dingen uitproberen om tot een goeie keuze te komen uit te tips hier:

 
Qua muziekinstrumenten?

Een Moog One 16 en een Motu 16A. Mag ik de BTW aftrekken blijft er nog geld over voor een Peak.
 
V: Stel, je hebt 7500 euro om ergens op kapot te meppen, wat wordt 't?

A: Volvo V70 T5R (Mk. 1, 1997-2000).

Stephen
Behoorlijk plan. Hebben ze die in t geel... en dan denk je. Shit. Lez tot 2024. Dus dat gaat t niet worden. Hmmm bobejaanland? Buurman...
 
Ja een wagen, maar hier in Gent mag met veel oude bakken niet in't binnencentrum.

Wagen vant werk is handig.
Ik ga voor zo een klein bestelwagen ding, normaal.
Ergens volgende maand of die erna. Kan ik eindelijk terug naar de Efteling.
 
Ja een wagen, maar hier in Gent mag met veel oude bakken niet in't binnencentrum.

Wagen vant werk is handig.
Ik ga voor zo een klein bestelwagen ding, normaal.
Ergens volgende maand of die erna. Kan ik eindelijk terug naar de Efteling.

Gent, mooiste stad van België. Met afstand. Efteling, beste park van de wereld. Ik mag je nou al!
 
Als ik mijn car heb, kunnen hoop synths in, Jupiters enal.
Begink mijn mega tour.

SexBeats Vacance Johny op de vintage board en Ronny boenkt de beats.

Toek op ou bakkes bakkes u kaakbeen kraakt, Tis den Johhny mee zoon 80 melodie. Zag em voor een eerst in Terminator 1, wou toen al vechte, bokke, knokke, fuck you asshole, just lek Arnold Schwarzenegger! Ma wel in't knap lek een idool, de de mongolen, van de berf af, da nen duts, wil em doodschieten, bloedvergiet. Ja vette patsers, die uwe zoon die wa minder groot z'n jeugd verkloten!

En ik ben beat beat Ronny ik hou nie van muziek, alleen van beats, dus ik, tune de drumdozen, tis bijna hardcore, ma dan zo heel sentimenteel.

Da's met die vintage synths, nen Prophet 5, kwas in zo'n alterno café. DIe zei zo nee. Gaf em ne wedy waardak vuurwerk in stak en breek z'n ribbekast.
Ajaaaaaaaaaaaaaaaaa zo verzamel ik mijn vintage.

Zo mense die zegge da we geen tallent hebben, omda we veel op de straat staan, ook tijdens Corona.
En nu zijn wij et mmee de show enzo en een gepeupel danst gewoon
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top