creamjeans
Stamgast
Ja want niets ingericht en super omslachtig suckt echt.
Een Macbook die moet hele dagen aanstaan voor een middeleeuw protools bakje inputs te geven.
Die out gaat dan naar in iets van Behringer in zo krijgt mijn Mac Pro toch geluid binnen,
zotte mixer ook, 4x mono voor 20 euro, iemand had da per ongeluk gekocht
en zag toen dat het mono was + toch te professioneel om met do een speelgoed
om met zoiets van Behringer gespot te worden live, 4 vintage synth, Korg 770 waar der bier wordt gesmeten.
Dus geeft da zomaar, kan ik wel vijf synths tegelijk al, alleen staan drie bij hem.
Want hij revisseert sinds tenzij hij hits maakt, ik geef dan de echtste Revox want heb ik toch twee.
En de andere heb ik de amp ook, ze staan ook allebij bij hem. Wat zijn een take voorzien van tape saturatie.
De high hats Revoxen anders klinkt alles pro-tools, ontzield en naar Pro Tools.
De sound van iedereen. Pro Tools beetje revoxen, en da het zo klinkt omdat een pc van blik gemaakt is.
Tegenwoordig pro produce en ik en doe ik pro counterstrike ook weer.
Ma een 43" 4K monitor dat heel overzichelijk is, ma tsta te dicht door een boekenplank te te laag hangt.
En een midi keyboard. En heb geen plaats voor die mega grote muismat, dus kan niet zo zotte clutches doen
en nog winnen met allemaal headshots, en heel mijn team is dood.
Ik heb geen bovennatuurlijke reflexen meer en een reactiesnelheid, dat toen mensen uit de klas of op training
en in ja spelen voor de beker. DIe mee keken op mijn scherm drie of vier mensen al dood waren met headshots
zagen zij da nie da ging te vlug. Nu schiet ik er soms naast, Mac Pro is nie de gamers pc, en moeten aimen
heel tijd aan de afgrond vaan u bureau blad. Ma nu speel ik voor de fun ... en die weer pro muziek.
Ik heb bijvoorbeeld nu een mixer moeten kopen, die veel duurder was, omdat er weinig op stock is.
Ook een synth rack voor mijn synths, ze staan allemaal in elkaars weg en de verste synthesizer.
De verste drie meter ver langs al de kanten en de gene die het tweede dichste bij is kan ik aan
ma kans da ik een krasje maak in mijn Juno 6 die er nog als nieuw uitzie en daar heb ik geen zin in,
dat'k buiboard camera's van 20.000 euro wel gewoon trash, en verschillende Alpha's heb,
ene is kapot omdar iets los kwam ik heb alle knoppen vastgelijmd, door een seconde naar iemand te luisteren.
Ma 's morgens heb ik al een nieuwe van drieduizend euro. Moet daar ook geen BTW op betalen.
en der wordt nie over zulke dingen ngedacht, em ontlijmen duurt langer dan een nieuwe direct.
Kga het bij synthesizers wel nooit doen, bij mijn werk waren zo dingen nodig,
maar voor mijn tracks niet, 't zijn ook geen modeshoots op het strand enzo ...
Het staat gewoon in een kamer. Met teveel Mac Pro's, ma nu ik midi in de Juno en de Jupiter krijg en ruimte.
Mijn tracks staan ook op drie computers ofzo ... en het grootse deel van tijd gaat in, er werkt iets nie ofzo ...
En album hoezen doe ik ook nie meer, dan ben ik bezig met de muziek van andere mensen ...
ook is de clubscene redelijk dood, en gewoon niemeer de moeite een electronisch project te beginnen.
En bands nog minder. Enkel modellen voor mijzelf soms.
En een jaar door de lockdown om Jupiters te kunnen halen ipv nie weten hoeveel ik heb.
Een Macbook die moet hele dagen aanstaan voor een middeleeuw protools bakje inputs te geven.
Die out gaat dan naar in iets van Behringer in zo krijgt mijn Mac Pro toch geluid binnen,
zotte mixer ook, 4x mono voor 20 euro, iemand had da per ongeluk gekocht
en zag toen dat het mono was + toch te professioneel om met do een speelgoed
om met zoiets van Behringer gespot te worden live, 4 vintage synth, Korg 770 waar der bier wordt gesmeten.
Dus geeft da zomaar, kan ik wel vijf synths tegelijk al, alleen staan drie bij hem.
Want hij revisseert sinds tenzij hij hits maakt, ik geef dan de echtste Revox want heb ik toch twee.
En de andere heb ik de amp ook, ze staan ook allebij bij hem. Wat zijn een take voorzien van tape saturatie.
De high hats Revoxen anders klinkt alles pro-tools, ontzield en naar Pro Tools.
De sound van iedereen. Pro Tools beetje revoxen, en da het zo klinkt omdat een pc van blik gemaakt is.
Tegenwoordig pro produce en ik en doe ik pro counterstrike ook weer.
Ma een 43" 4K monitor dat heel overzichelijk is, ma tsta te dicht door een boekenplank te te laag hangt.
En een midi keyboard. En heb geen plaats voor die mega grote muismat, dus kan niet zo zotte clutches doen
en nog winnen met allemaal headshots, en heel mijn team is dood.
Ik heb geen bovennatuurlijke reflexen meer en een reactiesnelheid, dat toen mensen uit de klas of op training
en in ja spelen voor de beker. DIe mee keken op mijn scherm drie of vier mensen al dood waren met headshots
zagen zij da nie da ging te vlug. Nu schiet ik er soms naast, Mac Pro is nie de gamers pc, en moeten aimen
heel tijd aan de afgrond vaan u bureau blad. Ma nu speel ik voor de fun ... en die weer pro muziek.
Ik heb bijvoorbeeld nu een mixer moeten kopen, die veel duurder was, omdat er weinig op stock is.
Ook een synth rack voor mijn synths, ze staan allemaal in elkaars weg en de verste synthesizer.
De verste drie meter ver langs al de kanten en de gene die het tweede dichste bij is kan ik aan
ma kans da ik een krasje maak in mijn Juno 6 die er nog als nieuw uitzie en daar heb ik geen zin in,
dat'k buiboard camera's van 20.000 euro wel gewoon trash, en verschillende Alpha's heb,
ene is kapot omdar iets los kwam ik heb alle knoppen vastgelijmd, door een seconde naar iemand te luisteren.
Ma 's morgens heb ik al een nieuwe van drieduizend euro. Moet daar ook geen BTW op betalen.
en der wordt nie over zulke dingen ngedacht, em ontlijmen duurt langer dan een nieuwe direct.
Kga het bij synthesizers wel nooit doen, bij mijn werk waren zo dingen nodig,
maar voor mijn tracks niet, 't zijn ook geen modeshoots op het strand enzo ...
Het staat gewoon in een kamer. Met teveel Mac Pro's, ma nu ik midi in de Juno en de Jupiter krijg en ruimte.
Mijn tracks staan ook op drie computers ofzo ... en het grootse deel van tijd gaat in, er werkt iets nie ofzo ...
En album hoezen doe ik ook nie meer, dan ben ik bezig met de muziek van andere mensen ...
ook is de clubscene redelijk dood, en gewoon niemeer de moeite een electronisch project te beginnen.
En bands nog minder. Enkel modellen voor mijzelf soms.
En een jaar door de lockdown om Jupiters te kunnen halen ipv nie weten hoeveel ik heb.
Laatst gewijzigd: