Luctae & K@Z: Found Underground

Thx! Het was ook weer erg leuk om te doen...Het is tof om met elkaar aan te leren voelen waar de muziek heen gaat, een andere manier van communiceren. Heel tof!
 
Blijf de associatie houden met een zwoele zomeravond, een :biertje: erbij en alles is lekker relaxed en :okdan:.
 
Lekker hoor! Die analog four komt er lekker door. Heb zelf de keys, soort haat/liefde verhouding. Tis ff werken, maar als je dan een fijne patch hebt, dan klinkt ie wel goed :). Ik vind de 303 wat out of place, maar op de de dansvloer zou dat he-le-maal geen probleem zijn :)
 
Lekker hoor! Die analog four komt er lekker door. Heb zelf de keys, soort haat/liefde verhouding. Tis ff werken, maar als je dan een fijne patch hebt, dan klinkt ie wel goed :). Ik vind de 303 wat out of place, maar op de de dansvloer zou dat he-le-maal geen probleem zijn :)
het klop ja, hij heeft een specifieke functie... Warme romige bassen pak ik eerder bass station voor. Ik vind de A4 in de mix doorgaans wel heel bruikbaar, hij valt er vrij makkelijk in. Je kan er ook vrij makkelijk acid dingetjes mee doen. Ik vind het een echt utility synth (voor zover dat wat is) en wat minder een smaakmaker. Daar heb ik de Novations dan weer voor. Op termijn ook nog wel een moog erbij denk ik. Een minitaur...
 
vind net dat de 303 er een plus aan geeft, tof gedaan!
 
Back
Top