CausaliDox - Inviting You In

scarum

Ouwe rot
Lid sinds
12 juli 2005
Berichten
2.308
Locatie
Nijmegen
Nieuwe track met de Behringer 2600 Gray Meanie in de hoofdrol. Ik heb de Meanie sinds afgelopen week binnen en dit is de eerste track waar hij in zit.
De eerste melodie die je hoort komt uit de 2600.

Dit is de lijst van het gebruikte spul in deze track:

  • Sequentix Cirklon
  • Roland TR-808
  • Steady State Fate Entity Bassdrum
  • Michigan Synth Works SY0.5
  • Omsonic Pixeldust
  • Behringer B2600, Model D
  • Elektron Analog Four
  • Industrial Music Electronics Hertz Donut MkIII
  • Cyclone Analogic TT-303
  • Zvex Instant Lofi Junky
  • OTO Machines Bam
  • Tiptop Audio Z5000
  • Ensoniq DP/4
  • Strymon TimeLine, Deco

 
De 303 zit mij wat too much in your face, maar verder wel een erg mooie track, goeie sounds!
 
Hi Scarum,

ik heb de wetten van audio engineering wat overtreden om deze track wat meer in de richting tekrijgen waar ie moet zijn.:D8)
Uiteraard is dit een groffe reference voor je om je mix aantepassen waar nodig.
 

Attachments

  • untitled .mp3
    5,1 MB
Hi Scarum,

ik heb de wetten van audio engineering wat overtreden om deze track wat meer in de richting tekrijgen waar ie moet zijn.:D8)
Uiteraard is dit een groffe reference voor je om je mix aantepassen waar nodig.
Ben blij dat je die smiley erbij zet, want dit zal wel een geintje zijn? ;)
 
Ben blij dat je die smiley erbij zet, want dit zal wel een geintje zijn? ;)
moguuuuu,

nou dat ik een smiley erbij zet is omdat ik mijn originele versie te dunnetjes vond klinken door teveel frequencies tecutten.
Dus toen heb ik jouw versie geblend (70/30)met mijn versie maar alleen voor bepaalde frequencies, soort van parallelle compressie idee.
Zodoende de smiley.8o)
Je track nu is compleet in onbalans en levenloos omdat het gewoon bar slecht gemixed is als je al uberhaupt al iets gedaan hebt aan mixen.
Dus fix je mix.
Boeit het je niet prima maar verwacht dan ook geen wonderen van je muziek klank.
Mijn versie is verre van ideaal maar geld als richtingwijzer meer niet.
Have a nice day and keep rocking in a corona free world.:okdan:
 
moguuuuu,

nou dat ik een smiley erbij zet is omdat ik mijn originele versie te dunnetjes vond klinken door teveel frequencies tecutten.
Dus toen heb ik jouw versie geblend (70/30)met mijn versie maar alleen voor bepaalde frequencies, soort van parallelle compressie idee.
Zodoende de smiley.8o)
Je track nu is compleet in onbalans en levenloos omdat het gewoon bar slecht gemixed is als je al uberhaupt al iets gedaan hebt aan mixen.
Dus fix je mix.
Boeit het je niet prima maar verwacht dan ook geen wonderen van je muziek klank.
Mijn versie is verre van ideaal maar geld als richtingwijzer meer niet.
Have a nice day and keep rocking in a corona free world.:okdan:
Prima dat je een mening hebt en een eigen smaak, maar ik vind jouw versie op zijn zachtst gezegd geen verbetering.
Ik vind het wel hilarisch dat je je deze autoritaire houding aanmeet. Wellicht kun je eens bij jezelf te rade gaan of je houding wel legitiem is voordat je op deze manier reageert op anderen.
En ik neem geen orders van jou aan, dus fix je eigen mix maar! :D
 
Prima dat je een mening hebt en een eigen smaak, maar ik vind jouw versie op zijn zachtst gezegd geen verbetering.
Ik vind het wel hilarisch dat je je deze autoritaire houding aanmeet. Wellicht kun je eens bij jezelf te rade gaan of je houding wel legitiem is voordat je op deze manier reageert op anderen.
En ik neem geen orders van jou aan, dus fix je eigen mix maar! :D
Ik bied een helpende hand als dat niet gewaardeerd wordt , prima.
Jouw track, jouw keuzes.
Heel simpel.
Have a nice day.:doei:
 
Hoewel het niet precies mijn voorkeursmuziekstijl is vind ik het een boeiende en inspirerende track. De melodielijn past er prima in. Dat geldt ook voor de video.
 
Ik bied een helpende hand als dat niet gewaardeerd wordt , prima.
Jouw track, jouw keuzes.
Heel simpel.
Have a nice day.:doei:
Jouw "helpende hand" komt aardig belerend over. Terwijl je, afgaand op je voorbeeld, mij absoluut niets te leren hebt.
Dus: beter van niet.
Fijne dag, geniet van de zon!
 
Hoewel het niet precies mijn voorkeursmuziekstijl is vind ik het een boeiende en inspirerende track. De melodielijn past er prima in. Dat geldt ook voor de video.
Thanks! = )
Leuk om te horen! Ook over de video... :)
Zijn wat beelden die ik gemaakt heb in Hong Kong.
 
Jouw "helpende hand" komt aardig belerend over. Terwijl je, afgaand op je voorbeeld, mij absoluut niets te leren hebt.
Dus: beter van niet.
Fijne dag, geniet van de zon!
Als ik zo overkom ben ik het helemaal met je eens.
En ja hoogste tijd voor......
Muziek, zon , mooie vrouwen en een koud biertje8)
 
Back
Top