Hi

San-Pierre

Stamgast
Lid sinds
22 Maart 2021
Berichten
327
Locatie
Amsterdam-London
Even kort voorstellen...
Man, 50 (Ghost)producer,sound engineer,live performer..... en de 1e keer dat ik op een synth forum ga..

Priveleven ... dat blijft prive

Op dit moment niet echt actief met muziek maken (uitbrengen), in het verleden interessante projecten gedaan met o.a. Larry Steinbachek (Bronski Beat) en nog wat andere onbekende top artiesten ;-)

In mijn studio ben ik meestal met technische zaken bezig en het optimaliseren van de workflow. Soms een flinke opgave met 80's gear (synthesizers en effecten)en werken met een DAW (Bitwig Studio met Touchscreen) om alles strak werkend te krijgen. (Midi,CV,Gate & trigger in/out, latency blablablaaa van PC versus klassieke hardware verhaaltje zal hier niet onbekend zijn)

Wat kom ik hier doen ?
Ik weet het nog niet.. beetje rondhangen? Wat kennis opdoen of delen ? Iets van MP kopen? verkopen van gear doe ik niet, wat in mijn studio komt dat blijft..

We gaan het zien :-)

Wat wil ik verder nog kwijt... ff denken..
Mijn favoriete synthesizer: ARP Quadra.. (ga ik niet uitleggen waarom, dit begrijp je of je snapt het niet...)
Ik gebruik maar zelden een sample in mijn muziek... liever synthese, gewoon omdat het altijd moeilijker kan

Favoriete Synth quote: 1 Moog is genoeg
 
Welkom op dit mooie forum San-Pierre :biertje:

Hier ook een aardige verzameling gear uit de jaren '70 en '80, maar ik werk zelf alleen met hardware dus ik hoef het niet te combineren met een DAW. Kan me wel voorstellen dat dit soms gedoe oplevert.

Kennis opdoen en delen gaat hier hoe dan ook wel lukken denk ik :)
 
Leuk om te zien dat er na al die jaren nog steeds "ouden rotten" het forum weten te vinden. :okdan:
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top