[Acid Electro] A Meditation On The Nature Of Solitude

l-rs

Stamgast
Lid sinds
23 januari 2003
Berichten
260
Locatie
Utrecht
Vandaag uit op de diverse platforms. Een beetje (boel) melancholiek. Met ongelogen iets van negen overlaps van m'n MC-202 en nog een zwik riffs uit m'n TB-303. "Electro for trying times" is m'n ondertitel, relatable denk ik.

 
Nice, ik hou wel een beetje van die analoge soep stijl a la eerste album van 808 State. Wat ik een beetje mis is een soort van grand finale waar er nog één geluid bij komt (bijvoorbeeld een bassline) die het echt even helemaal af maakt. In plaats daar van blijft het kabbelen en bouwt het weer af en op.
 
...alsof je een beetje in de niksige mist hangt? Mission accomplished! :D
 
Fijn Lars! Ik loop gelijk alle tracks op je soundcloud door. Lekker veel TB-303 8~
 
...alsof je een beetje in de niksige mist hangt? Mission accomplished! :D
Mjaaaa maar het hoeft niet echt een super climax te zijn of pakkende melodie, maar gewoon iets wat gewicht heeft. Een stukje percussie uit noise met een speakerratelend lage basnoot of zo.
 
Always make A T, Party over at Roland's en Vrachttrein vind ik ook GOED! Zou een mooie 4 track EP op 180grams kunnen zijn :D
 
Dank allen voor jullie commentaren en complimenten! (Ik zou vorig jaar een vinyl-release doen maar "daar kwam iets wereldwijds tussen" :erm: dus om niet op allerlei tracks te zitten ben ik ze gewoon weer in eigen beheer aan het uitbrengen.) Door lockdown ben ik wat in de so(m)bere hoek terechtgekomen. Vanmiddag maar eens aan een 4/4 stamper beginnen. 8)
 
Het meeste is al gezegd volgens mij. Ik vind de snare iig extreem lekker klinken. 9 minuten is mij alleen wel wat lang. Rond de 6 minuten begin ik m'n interesse te verliezen. Maarrrr, ik heb sowieso al wat meer moeite met aandacht bij electro houden.

Ik zie (hoor) de 4/4 stamper graag tegemoet want dat is meer mijn ding :D
 
Back
Top