[Blues] Devil Woman

PsychoBob

Ouwe rot
Lid sinds
12 augustus 2002
Berichten
611
Locatie
Dordrecht
Een bezopen Alex Mumbee met z'n gitarist stijf onder de coke... 8)

 
Ah, super, lekkere nostalgie uit de eerste jaren dat ik ook die muziek maakte, ben zelf ook dikke fan van Blues. Klinkt ook heerlijk :P. Maar..... speel je hier zelf op mee of is dit gewoon een track van iemand anders?
 
Klinkt lekker. Ben niet zo kapot van de zang maar de gehele track is wel erg lekker.
 
Hahaha, thx! Ik ben ook helemaal geen blues zanger, joh. Track is als geintje ontstaan, maar mijn omgeving vond hem wel releasewaardig.

Dit is de releaseversie, heb wat aanpassingen aan de gitaar gedaan (overlappende nootjes verwijderd). Nee nee, dit is geen echte gitaar!
En een paar kleine mix-aanpassingen...

 
Heel erg lekker nummertje. Deze ga ik vanavond laat nog eens luisteren!
 
Heeeerlijk zeg! maaaruh.. het ene orgeltje links gepanned, het ander rechts, die snap ik wel, maar waarom zet je de gitaar niet gewoon in het midden? Het belangrijkste element in de mix staat nu vrij ver naar rechts, dat zou ik aanpassen.. En misschien een tikkie meer reverb over de gitaar. Maar goed ik ben een sucker voor reverb, dus daar moet je misschien niet naar luisteren :D
 
Links zit een elektrisch pianootje...

Ik heb de gitaar een stuk naar rechts gezet, omdat de zang in het midden zit. Vond het zo beter klinken. Smaken verschillen.
 
Back
Top