Waves update plan?

krautrock1958

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
22 september 2016
Berichten
7.057
Locatie
Apeldoorn
Krijg vandaag een mail omdat ik super tap als plugin van ze heb, die was een tijdje terug gratis, nu krijg ik een mail over een update plan, log in en vink 'm aan voor het update plan en zie ik dat ik minus de discount 9$ moet betalen?
Ik heb nooit iets bij waves gehad dus ik weet niet wat ik hiermee moet, betekent dit dat een free plugin een tijdje later helemaal niet gratis is of moet ik dit gewoon negeren en blijft deze plug in gewoon geaktiveerd?
 
Dit. Update plan hoef je niet aan mee te doen. Heb ik ook nooit gedaan en alles werkt werkt nog prima.
De huidige versie zal blijven werken. Met het update plan koop je de garantie dat je naar nieuwere versies kan updaten. Wil dit later zonder update plan doen dan is het mogelijk dat je weer de volle mep moet betalen.
 
ik blijf ook bij mijn Waves bundle, doe geen WUUP. (Waves useless update plan) alles blijft werken, dag dat niet meer zo is schakel ik naar ander merk over zonder abbonementsysteem
 
Helaas zal ik toch echt moeten upgraden. Mijn v9 plugins werken niet meer op mac catalina...
Idd de plug-ins blijven werken voor de omgeving waarvoor de plug-in versie ontwikkeld is. In jouw geval wijzigt de omgeving dus plug-in werkt niet meer.
 
Ik snap het op zich wel, doorontwikkelen kost geld en dan moet ergens vandaag komen. Maar ook hier niet snel meer iets van waves. Wel jammer, want vond de renaissance bass vaak wel wat toevoegen.
 
Heb er ook mee te maken.

Zal NOOIT meer een Waves plug in kopen. Ben het niet eens met het businessmodel dat ze hanteren.
 
Mijn v9 plugins werken niet meer op mac catalina
Ik denk dat het voor de Waves plugins wat dat betreft dan handig is om op Windows te zitten, daar heb ik dat iig nooit gehad. Maar ik ben ook niet meer zo'n voorstander van de Waves methodiek. Ik denk dat het ook bijna goedkoper is om te wachten op een goeie bundel deal die toch regelmatig voorbij komen dan de WUP te gebruiken. Maar da's een aanname.
 
wow, tja,
Eindelk de oorzaak gevonden van pops en clicks, en distortion,,
De im pusher van waves, en ik denk alles van waves plugins,, maar die pusher is de enige die ik bleef gebruiken,

tja, dan werken de twee RME digiface's als aggregate toch wel perfect op OSX,,,
okeyyy,,

dus tja, dikke commerce, de plugins van waves altijd blijven updaten, tegen geld,
en anders moet je zelf op een dag ontdekken dat ze fouten geven,, of toch hier,,
 
Back
Top