mobilae (ambient track)

Lid sinds
11 januari 2021
Berichten
987
Locatie
Landgraaf
Nieuwe track gemaakt om de dag rustig te laten beginnen. Deels gemaakt met zelf gegenereerde en onderling triggerende soundfiles en deels live ingespeeld zodat je toch een soort van opbouw/onderlinge interactie krijgt met het generatieve deel. Hoop dat ie een beetje bevalt. Mocht je nog tips hebben, dan hoor ik dat graag.

 
Ik heb voor geïnteresseerden nog een 2e video gemaakt met dezelfde soundtrack. Ik kan eerlijk gezegd zelf niet kiezen. Dus laat ik jullie maar kiezen. Waar past de muziek beter bij?
 
Mooi (lekker lang! 🙂 ) !!

Vind 2e clip mooi, maar 1e beter passen bij het muziekstuk.

Verbetertips durf ik zo niet te geven.. misschien een langere versie? :D
 
Moet zeggen dat de onderwaterwereld heel rustgevend is, helemaal met deze muziek. Dus ik stem voor de tweede video. :) Tja, verbetertips? Ambient is een vak apart, denk ik. Ga me er niet aan wagen om er iets van te vinden. ;)
 
Dank allemaal voor je commentaar. Heb maar besloten om ze beide op YT te laten staan (wat boeit het immers). Zoidsite, de originele versie was ooit langer (ik dacht iets van 20 minuten) maar heb ik daarna ingekort om het spannend te houden.
 
Bij deze track krijg ik meer een sc fi achtig gevoel ....een soort van reis door het universum.
De sfeer zet je top neer.:okdan:
 
Ik vind dit heel prettig wegluisterende ambient! Staat lekker op hier en fijn om naar te luisteren. Mooie sound. :luv:
 
Back
Top