• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

• Als lid van Synthforum kunnen we uren praten over synths en aanverwante zaken. Waar het uiteindelijk natuurlijk om gaat is het maken van muziek. Heb je iets gebrouwen, geproduceerd, gecomponeerd of ingespeeld wat je graag wilt delen met de rest van de community, dan is dit de juiste plek om dat te doen. Ben je trots op het resultaat of wil je suggesties voor verbetering, post dan hier je track. Wil je alleen luisteren en opbouwende kritiek geven? Dat kan ook.

Er zijn twee manieren om je track te plaatsen:

1. Via de uploadmogelijkheid die Synthforum biedt. Het mp3 bestand mag dan niet groter zijn dan 20 MB. Maak een nieuwe thread aan en klik links onder het bericht op "bestanden toevoegen". Kies na het uploaden voor "Insert". Alleen dan wordt de audio player in je post zichtbaar.

2. Via een externe site. Er bestaan verschillende sites die ruimte bieden om je muziek te hosten. Je kunt in je bericht een link naar je track plaatsen. Omdat Synthforum de soundcloud link automatisch omzet in een player, gaat hier de voorkeur naar uit. Je hoeft dus verder niets te doen, alleen de link naar je track in je post plakken.

Let op: Wanneer je track op SoundCloud op "private" staat, verschijnt er geen player, maar blijft alleen de link over.

Een veelgebruikt alternatief is YouTube. Heb je je muziek op je YouTube kanaal gezet, dat kun je je clip embedden door simpelweg een link te posten. Daarna wordt de YouTube player automatisch embed in je post. Dit geldt ook voor video's van bijvoorbeeld Facebook en Vimeo.

Heel veel succes en plezier gewenst!

mobilae (ambient track)

Laboratorio Incognito

Ingeburgerd
Nieuwe track gemaakt om de dag rustig te laten beginnen. Deels gemaakt met zelf gegenereerde en onderling triggerende soundfiles en deels live ingespeeld zodat je toch een soort van opbouw/onderlinge interactie krijgt met het generatieve deel. Hoop dat ie een beetje bevalt. Mocht je nog tips hebben, dan hoor ik dat graag.

Laboratorio Incognito

Ingeburgerd
Ik heb voor geïnteresseerden nog een 2e video gemaakt met dezelfde soundtrack. Ik kan eerlijk gezegd zelf niet kiezen. Dus laat ik jullie maar kiezen. Waar past de muziek beter bij?

Zoidsity

更多的是更好
Mooi (lekker lang! 🙂 ) !!

Vind 2e clip mooi, maar 1e beter passen bij het muziekstuk.

Verbetertips durf ik zo niet te geven.. misschien een langere versie? :D

Moet zeggen dat de onderwaterwereld heel rustgevend is, helemaal met deze muziek. Dus ik stem voor de tweede video. :) Tja, verbetertips? Ambient is een vak apart, denk ik. Ga me er niet aan wagen om er iets van te vinden. ;)

Laboratorio Incognito

Ingeburgerd
Dank allemaal voor je commentaar. Heb maar besloten om ze beide op YT te laten staan (wat boeit het immers). Zoidsite, de originele versie was ooit langer (ik dacht iets van 20 minuten) maar heb ik daarna ingekort om het spannend te houden.

just a dude

Stamgast
Bij deze track krijg ik meer een sc fi achtig gevoel ....een soort van reis door het universum.
De sfeer zet je top neer.:okdan:

Dozart

Ouwe rot
Ik vind dit heel prettig wegluisterende ambient! Staat lekker op hier en fijn om naar te luisteren. Mooie sound. :luv: