Ivm ernstige GAS op zoek naar Oberheim Matrix 6 / Matrix 1000, Waldorf Microwave XTK, Microwave 1 Rev a etc etc

Status
Please reply by conversation.

bensynthloos

Ingeburgerd
Lid sinds
15 augustus 2015
Berichten
52
Ik ben op zoek het volgende:

- Oberheim Matrix 6 (of Matrix 1000)
- Waldorf Microwave XTK
- Microwave 1 Rev A
- Oberheim DMX
- Nordlead 2
- Roland R8
- Poly Evolver
- Acces Virus KB
- Korg MS2000
- Roland sh09
- Sequential Drumtraks
- Akai MFC42
- Waldorf Miniworks 4 Pole

Kom maar door :)
 
Die verkoper uit Hamburg (?) draait nog wel bij denk ik, zijn prijzen en eisen zijn niet bepaald verkoop vriendelijk.
 
Die verkoper uit Hamburg (?) draait nog wel bij denk ik, zijn prijzen en eisen zijn niet bepaald verkoop vriendelijk.
ik hoop er stiekem wel op ja, snap ook niet helemaal waarom je op een nederlandse site gaat adverteren als je niet wilt verzenden. ik heb verzekering optie / eigen risico aangeboden, maar hij wilt er niks van weten..
 
Kans is er dat weldra turnlab of osci alles ophaalt denk ik.
 
ik zou dolgraag willen, maar hij wil 'm niet versturen :( en hamburg is me net ff te ver rijden (los van quarantinemaatregelen buitenlandse reizen).

Ja, rare gast. Als je er daarna iets mee krijgt, is ie plotseling verhuist of zo. Iemand met zoveel ervaring en kennisen in 'the scene' zou makkelijk alles daar moeten kunnen verkopen.
 
'Opgegeven studio Bremen' heeft ook de Waldorf Miniworks 4 Pole die je zoekt. De vraagprijs moet echter een typefout zijn.


Merk op dat div. dingen zonder adaptor komen, terwijl de apparaten wel aangeschakeld op de foto's staan.
 
tnx,
'Opgegeven studio Bremen' heeft ook de Waldorf Miniworks 4 Pole die je zoekt. De vraagprijs moet echter een typefout zijn.


Merk op dat div. dingen zonder adaptor komen, terwijl de apparaten wel aangeschakeld op de foto's staan
 
'Opgegeven studio Bremen' heeft ook de Waldorf Miniworks 4 Pole die je zoekt. De vraagprijs moet echter een typefout zijn.


Merk op dat div. dingen zonder adaptor komen, terwijl de apparaten wel aangeschakeld op de foto's staan.
tnx, ik had 'm al gecontact (ook voor sh09), maar met die gast valt niet te dealen, dus ik laat 'm schieten helaas..
 
Die EU850, olalala... ik gok dat 'ie 'm helemaal niet wenst te verkopen dan. Dan kun je nog beter zo'n Pulse van 'm kopen ('goedkoper') en er een gat in boren voor een external filterinput.
prijs was niet eens de issue (idd veels te duur), maar de beste man is zo inflexibel als ik weet niet wat, dus ben er wel klaar mee nu. hopelijk vind ik ze via iemand anders.
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top