Behringer V-Verb (help!)

Nick Habermehl

Ingeburgerd
Lid sinds
8 september 2011
Berichten
67
Locatie
Zwolle
Hoi,

Vandaag een tweede Behringer V-Verb op de kop weten te tikken. Bij aankoop wist ik dat hij defect zou zijn dus, volgens de verkoper zou het scherm het niet meer doen. Nu ben ik bekend met de V-Verb en voornamelijk de hoeveelheid lijm gebruikt in deze units. Ik gokte dat dit onderdeel van het probleem zou zijn maar blijkt het nu niet te zijn. Ik heb onderdelen verwisseld met mijn werkende V-Verb om te kijken waar het probleem zou kunnen zitten en nu lijkt het om de voeding te gaan.

Zoekende op het internet lijkt dit een veel voorkomend probleem te zijn en adviseren ze een re-cap. Nu heb ik hier zelf geen ervaring mee. Kan wel een beetje solderen maar daar stopt het ook gelijk mee. Is er iemand in de omgeving Zwolle die mij zou kunnen helpen of heeft iemand nog een Behringer voeding van een " 2496" unit liggen? Die schijnen allemaal hetzelfde te zijn. Ander advies is ook zeker welkom!
 
Ik had ook een issue met de psu (opstarten duurde steeds langer); ik heb getracht de condensatoren te vervangen, maar helaas bleek dat het probleem niet te verhelpen (scherm-issue) en na enige try & errors is de uitkomst:

vverb.jpg
 
Iemand die de handleiding en de midi implementation (geprint) wil hebben?
 
Ik had ook een issue met de psu (opstarten duurde steeds langer); ik heb getracht de condensatoren te vervangen, maar helaas bleek dat het probleem niet te verhelpen (scherm-issue) en na enige try & errors is de uitkomst:

Bekijk bijlage 3808384
Heb je het scherm uiteindelijk vervangen? Music Tribe levert nog nieuwe PSU's voor de REV2496 dus ik heb hem ondertussen aan de praat gekregen :)
 
Back
Top