ASR-10 bracht me hier

illesti2020

Nieuwkomer
Lid sinds
9 Maart 2021
Berichten
16
Locatie
NL
Hi all,

13 jaar geleden als 18 jarige een ASR-10 gekocht om (net als Kanye West, the Alchemist, Timbaland etc.) beats te maken op een echt apparaat naast Fruityloops.

Aardig wat plezier mee gehad, veel gesampled en leuke beats mee gemaakt. Na c. 3 jaar uitgeleend aan een vriend die veel met muziek bezig was aangezien ik er geen tijd meer voor (studie).

Vorige week weer opgehaald (stond in de box bij die maat) na de behoefte om naast een non-creatieve corporate job weer iets creatiefs te gaan doen. Vriend is alle floppies kwijtgeraakt dus ik krijg dat ding niet meer aan. Iemand enig idee hoe ik dat ding aan de praat krijg (zonder floppy)? Zo niet, dan bestel ik via eBay een diskette met de OS.

Gr!
 
welkom.. mooi ding die ASR-10. Een favoriet bij de hiphop producers..
 
Welkom :kimono:
ASR serie was top, mijn ASR-X met SCSI ZIP was geweldig in z'n tijd. Deedt Autrechre ook niet aan custom ASR OS-en (of alleen EPS?)
Ik heb geen antwoord op je vraag, idd zoals krautrock zegt een draadje in het juiste forum maken
 
Zonder floppy krijg je dat ding niet aan. Een floppy kost ook niet zoveel lijkt mij. Ik heb nog een og floppy maar ik kan hem niet Copiëren.
 
Welkom. Ik zie wel eens op Marktplaats.nl bij samplers iemand die OS floppys aanbied.
The Daydream Sound op Youtube is dan een leuk kanaal voor je.
 
Geef es vliegensvlug, m'n eigen floppy terug.

 
Back
Top