Voltage modular: dreamscape hoofdstuk twee

Alterex

overdreven/overdrive
Lid sinds
4 augustus 2003
Berichten
800
Locatie
Bleiswijk
Heren en dames,

Na het succes van hoofdstuk 1 gaan we door met hoofdstuk twee van dreamscape. Deel een is hier te horen: Dreamscape_vmmp

Dreamscape is een voltage modular only project. alle geluiden zijn gemaakt met VM, gemixed in FL-studio.

De ingredienten voor deel twee:

Lydian C (c,d,e,f#,g,a,b) 135 bpm, closing date eind april, alles kan en mag zolang het in VM is gemaakt.
Geen restricties in style, genre of aantal of minuten. Ook geen restricties aan modules: een screenshotje als “bewijs” is voldoende. Ik lanceer het als VM-only project, dus mja, dan moet het ook allemaal in VM gemaakt zijn.

Voel je vrij mee te doen - dat zou leuk zijn. De eerste inzendingen voor twee zijn inmiddels al binnen. Thanks @vink

Het nieuws word gedeeld via vm user group op facebook. Voltage Modular User Group
 
Wat bedoel je met "De eerste inzendingen voor twee" ?

Afgelopen weekend V.M. aan de praat gekregen onder wine en wat met alle gratis modules lopen klooien. Tis wel geinig, vooral dat elke socket een x6 multiple is is wel handig.
Verder vind ik het wel vele malen trager om in te werken dan VCV (ook een stuk zwaarder).

Misschien bouw ik nog wat :)
 
Wat bedoel je met "De eerste inzendingen voor twee" ?

Afgelopen weekend V.M. aan de praat gekregen onder wine en wat met alle gratis modules lopen klooien. Tis wel geinig, vooral dat elke socket een x6 multiple is is wel handig.
Verder vind ik het wel vele malen trager om in te werken dan VCV (ook een stuk zwaarder).

Misschien bouw ik nog wat :)

Ah, misschien wat te snel getypt op mijn eye-pet. Ik heb al inzendingen ontvangen ("contributions" in de vorm van wave-files) voor het tweede "deel" (chapter two) om te verwerken in dat stuk muziek. Ik drop de wavefiles in FL en maak er een geheel van. Zelf doe ik ook mee, of course :. Erg leuk iets te brouwen en later te gebruiken in iets totaal anders/onverwachts je normaal zou maken.

Ik hoop minimaal weer een kwartier te redden. Mijn eerste doel was een uur. Dus 4 x 15 minuten zit ik er ook :) Waarom een uur? Mja, waarom niet.

Ik heb 200+ modules inmiddels. Ik gebruik niets anders meer dan VM. Ik ben er blij mee. Veel creatiever dan een standaard VST.
 

Attachments

  • CHAPTER-TWO.jpg
    CHAPTER-TWO.jpg
    362,2 KB · Bekeken: 149
Back
Top