work in progress: 24 Two 21 (EBM)

klinkske

Zit volgens de 10ers in de kelder alweer te niksen
Lid sinds
21 december 2007
Berichten
9.714
Locatie
Streek rond Herentals - België
Ter ere van 24.2 21 was ik inspired in wat Front /DAF achtig spul. Werd echter ziek en ben eindelijk 'beter' ("NORMAAL" word ik nooit, zei mijn vrouw me vorige week nog) :D

Even een snelle opname en met mijn vingers wat dom geprul aan de CS40 M (was vast beter zonder)
ok ok en veel teveel spring reverb op de synth maar toch, vindt er iemand al iets aan??
Is uiteraard maar 'n basisje.

 
Lekker EBM riffje dit! :-)
 
Laatst gewijzigd:
Super vette main rif. Nu nog enkel een zanger met veel galm en een catchy hook en we kunnen zo naar het kraakpand.
 
nog wat aan geknoeit vandaag, nog lang niet tevreden
Maschine spuwt alles uit naar hardware en ik tweak wat aan de synth - ik neem gewoon alles stereo op (omdat daw ge edit oersaai is)

 
Ja, echt te gek! Over het algemeen ben ik niet zo gek op vocals, maar deze vraagt toch wel om wat laag gezang. Ik vind de snijdende hihat heel lekker. Een van de nummers die ik nu vaak luister heeft ook zo'n akoestische hat erin, ik mag het wel.

Welke bakken heb je gebruikt? Hoor ik een simmons?
 
808 drumtraks syncussion cs40m sds800 en fx

je bedoelt vast de drumtraks ;)

ah en nu weet ik weer wat ik eerder gebruikte om de kick te layeren... de drumulator. Stom, die moet er ook nog in.
en dan eindelijk eens wat kullen met compr op de drums want klinkt als kartonnen doosje
 
we deden nog gekker - ik freestyle in 't Frans. En ik kan geen frans LOL

Denk liaisons dangereuse met DAF en front 242 en vive la fete. Zoiets maar dan niet zo goed

 
Laatst gewijzigd:
Back
Top