Amazônia, nieuw album van Jean-Michel Jarre

artwork-440x440.jpg


 
Hij mag wel eens met wat nieuws komen? Het is toch niet zo dat de eminent op elk album na Equinoxe gebruikt is?
Nee dat bedoel ik niet, maar de laatste tijd probeert hij wel te teren op de oude klanken. Het succes van die albums heeft hij nooit echt meer kunnen evenaren.
 
Overigens vond ik die samenwerkingen op de Electronica albums dan wel leuk. Wat je zegt, hij probeert genoeg... maar wellicht wat minder succesvol 😉
 
in Binaural vind ik het wel ff fijn, maar vernieuwend is het totaal niet naar mijn mening, ben nochtans ook al Fan van in de jaren 80
 
Zit het album nu te luisteren maar dit lijkt op niets van JMJ. Lijkt wel of ik Biosphere aan het luisteren ben. Is daarmee zeker niet slecht maar ben gewoon verbaasd over de andere sound die hij hier nu neerlegt. Denk dat veel echte JMJ fans hier wel teleurgesteld over zijn. Ik niet, ben blij met deze richting!
 
Denk dat veel echte JMJ fans hier wel teleurgesteld over zijn. Ik niet, ben blij met deze richting!
Ik vind het eigenlijk zeer goed.Pakte me van de eerste keer.
Deed me wat aan Zoolok denken met die stemmetjes en dat vond ik zijn beste werk.
 
Ik vind het eigenlijk zeer goed.Pakte me van de eerste keer.
Deed me wat aan Zoolok denken met die stemmetjes en dat vond ik zijn beste werk.
Helemaal mee eens. Heb dit nieuwe album uit nieuwsgierigheid nu ook helemaal beluisterd, valt me niet tegen. Doet me ook aan Zoolook denken, en ik ben niet echt een fan van Jarre, maar dat album was uitstekend.
 
Back
Top