Synthforum SoundCloud Tracks (Drop hier je tracks)

Stephen

The Gate is open: Tidal,,
Lid sinds
16 februari 2005
Berichten
4.958
Locatie
België
tja, Ik kan niet werken met Spotify, en daar is deze draad voor: Synthforum Spotify Playlist (Drop hier je tracks)

en voor Bandcamp had ik deze draad aangemaakt: Synthforum BandCamp Tracks (Drop hier je tracks)
Maar ik gebruik Bandcamp zelf alleen om Tracks te kopen als ik de Track ID heb,

Maar Soundcloud heeft een grotere community, en oa. Rekordbox SoundCloud cloud access, en da's wel plezant om direct toegang te hebben met de CDJ op die library
Soundcloud gaat ook de artisten beter betalen, maar voor details daarover ben ik niet de juiste marketing man, en da's voor binnen enkele weken


Dus, Hierbij De SynthForum SoundCloud (Drop je Tracks hier) Thread,,, en sorry als het al moest bestaan.

Okey:



 
okey, kzal je tracks is afzonderlk liken, want die sh-101 demo 1 is niks,,

Okey, je tracks zijn wel graaf om er een stuk van te samplen, en dan een echte track van te maken, ,, okey
 
Laatst gewijzigd:
om een oude (of oude) thread op andere wijze te reïnkarneren; ik heb gezocht hier op SF, maar niet gevonden, maar sinds een tijd, is er een synthforum account, op Soundcloud.

weet niet wie die heeft gemaakt. maar leuk om te volgen, en fijn, om deze 'playlist' aan te zetten, hoor je tenminste wat anderen maken, ik heb soms te weinig koncentratie en rust om de Tracks thread goed te volgen, wat ik erg jammer vind. dit is voor mij een oplossing, draait nu lekker op mijn paaldansers!

 
okey, kzal je tracks is afzonderlk liken, want die sh-101 demo 1 is niks,,

Okey, je tracks zijn wel graaf om er een stuk van te samplen, en dan een echte track van te maken, ,, okey

om meer SF users (lekker engels!) te volgen, volg ik je nu, maar je hebt jammer genoeg geen tracks staan...
 
ja idd, Da's te vermoeiend,, tracks feedback krijgen van weet ik veel wie, en vooral van die gasten die zitten door te geven zonder te luisteren of waar ik iets te samen mee heb

Ik maak tracks, ik ben geen dj, of platen firma marketeer,,,, en da's mss best wel raar in deze internet shop wereld,,,
Maar 'k zal nog wel eens iets posten
 
ja idd, Da's te vermoeiend,, tracks feedback krijgen van weet ik veel wie, en vooral van die gasten die zitten door te geven zonder te luisteren of waar ik iets te samen mee heb

Ik maak tracks, ik ben geen dj, of platen firma marketeer,,,, en da's mss best wel raar in deze internet shop wereld,,,
Maar 'k zal nog wel eens iets posten

de feedback vind ik zelfs, persoonlik, niet vermoeiend. wanneer ik een track wil luisteren via SF, wil ik de koncentratie hebben die noodzakelik is.

goed.

ik maak ook tracks, of wat er op lijkt, verder hoef ik geen shop, het is openbaar wat ik maak, dus vanzelfsprekend vind ik het fijn dat er naar geluisterd wordt. en dat gebeurt..
niet een grote getalen, maar al blij zat.

maar altijd benieuwd wat anderen maken.
 
Af en toe maak ik wel eens wat voor de aardigheid om muziek te horen en te oefenen.
Nu kwam ik er ook toe om het een klein beetje af te werken op MP3
Zo kwam ik er achter dat er op een floppydisk (1400kb) precies één singeltje kon van drie minuten in de eenvoudigste kwaliteit.
Weinig die die nog gebruiken.
Met het componeren ontbreekt het me aan goede songteksten iets dat ik bijna niet kan.
Toch maar blijven proberen tot het wat wordt voorlopig weer muziek genoeg voor opvulling bij films gemaakt.
Langdurige dromerige stukken zijn goed om bij in slaap te vallen.
Daar heb ik niet veel moeite mee.
 

Attachments

  • C 3.MP3
    1,4 MB
Back
Top