Experimentje

klinkt heel lekker, lekkere groove.. meer dan een eksperiment. mooie balans van klanken. prachtige klanken. die drums lopen lekker door, maar door 'ingrepen', verveeld dat niet, integendeel.
echt mooie sounds..

(welke mixing en mastering plugins? melda??? haha)
 
klinkt heel lekker, lekkere groove.. meer dan een eksperiment. mooie balans van klanken. prachtige klanken. die drums lopen lekker door, maar door 'ingrepen', verveeld dat niet, integendeel.
echt mooie sounds..

(welke mixing en mastering plugins? melda??? haha)
Thanks. Naast Melda fan ben ik dat nu denk ik ook van PA. Het was een soort test voor bx digital v3, elysia alpha compressor en bx xl v2. Geniale plugins, ook omdat de meeste een mix en een mastering versie heeft. Het is wel zo dat je, wellicht vanzelfsprekend, niet zomaar aan de knoppies moet draaien maar er erg subtiel mee om moet gaan. Zo heb ik de loudness van deze track behoorlijk hoog kunnen krijgen en alle dynamiek kunnen behouden. Was vooral een leermoment voor de volgende tracks.
 
Thanks. Naast Melda fan ben ik dat nu denk ik ook van PA. Het was een soort test voor bx digital v3, elysia alpha compressor en bx xl v2. Geniale plugins, ook omdat de meeste een mix en een mastering versie heeft. Het is wel zo dat je, wellicht vanzelfsprekend, niet zomaar aan de knoppies moet draaien maar er erg subtiel mee om moet gaan. Zo heb ik de loudness van deze track behoorlijk hoog kunnen krijgen en alle dynamiek kunnen behouden. Was vooral een leermoment voor de volgende tracks.

PA spul heb ik ook, gebruik ook voor mastering, soms. bx digital v3, is erg goed, overigens. de andere 2 heb ik niet. wel andere compressors, eq's, en instrumenten van PA...
bx hybrid v2 is ook erg fijn, evenals de shadow hills mastering compressor class A (gratis gekregen, foutje in hun systeem, nog gemeld, mijn support ticket werd zonder antwoord op closed gezet..).
uiteindelik heb ik de loop der tijd toch een aantal PA plugins verzameld. 32 denk ik, buiten de gratis, teller staat op 40, weet niet hoeveel gratis..

goed, iig geslaagd! ik heb een to-go 'limiter', de stealth limiter, wanneer het in wavelab pro 10, niet lukt het, via het ingebouwde proces..

ik doe heel weinig aan mastering, ik master in de mix, en zelfs eq in synths en effekten... eigenlik.. vreemd.. goed..

ieder zijn werkwijze (wilde nog eens thread opzetten..). uiteindelik; hoe werkt het werk zelf (???). hoe het ook gemaakt is. ik doe wel steeds meer op het eind, na de mix, of soms, beter gezegd, de bx digital v3 vind ik daar erg fijn voor...

goed back to eksperimentje, dat meer dan een eksperiment is..
 
geen volledige track, maar het was vooral om wat nieuwe mixing en mastering plugins die ik had gekocht uit te proberen. Uiteindelijk klonk deze sketch best leuk, en aangezien ik al een tijdje niks gedeeld heb..

Audius - Empowering Creators
Hola Jason,

Niet mijn muziek maar kan het wel beoordelen,ik luister overal naar.
Mooie track met opbouw en lekker helder!

Groeten van Andreos.
 
Geen op- of aanmerkingen. Genoeg variatie om m'n aandacht erbij te houden.

Lekker rustgevend nummer. Mooi geproduceerd. Nummertje om snachts mee over de snelweg te rijden zie ik zo voor me. Zou ook een mooie videoclip opleveren denk ik, gewoon 'snachts over de snelweg gefilmd
Ik zie juist natuur voor me. Als ik hier snachts mee naar huis moet rijden dan vraag ik mij af of ik nog wel goed op kan letten :D
 
Back
Top