Van Winterdip naar nieuwe release

bombario

Ouwe rot
Lid sinds
9 januari 2004
Berichten
4.621
Locatie
Zwolle
Op 28 januari 2020 deelde ik op synthforum.nl een track met de naam Winterdip. Er kwam niets uit mijn handen en muzikaal zat ik vast.

Daarna heb ik alle schroom van me afgegooid en ben ik lekker muziek gaan maken. Dat leidde tot een platendeal en nu al 10 tracks die het komend jaar uitkomen. Een ervan is een verbeterde versie van 'Winterdip' en je kunt hem al previewen in deze mix, vanaf 15:50. Het openingsnummer is ook van mij. Waar een winterdip al niet toe leidt 😁

 
Mooi om te lezen en te horen. Kan meepraten over de winterdip, het maakt me blij dat je eruit bent geklommen. :)
 
leuke naam voor een calve dip saus :-)
what-dipstick-thought-this-up.jpg


;)
 
Die track op 15.50 heeft een mooie melodie.. klinkt erg goed..

Die 1e track klinkt ook goed.. alleen is me wat te lief en voorspelbaar. Die andere wringt wat meer en klinkt daardoor wat spannender..
 
Die 1e track klinkt ook goed.. alleen is me wat te lief en voorspelbaar. Die andere wringt wat meer en klinkt daardoor wat spannender..
Klopt, die is erg zoet en dromerig. Ik maak tegenwoordig ook wat rauwere tracks. Nog steeds melodieus, maar minder zweverig. Ik vind de combinatie fijn en dit is 100% mijn stijl. Ik wist jarenlang niet wat ik wilde maken tot ik hier op stuitte. Sindsdien ga ik als een speer 👍
 
Ik heb even geluisterd, echt vet. Je weet een erg warme en afgewerkte sound te bekomen. Ik hoop dat je heel erg veel succes zult gaan krijgen met je komende tracks (komt er een album?). Dat zou zeker verdiend zijn.
 
Back
Top