• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

EBTECH Line Level Shifter LLS-8

Prijs
275 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Septic

ex Modular addict
Lid sinds
17 februari 2002
Berichten
6.685
Locatie
Gorinchem
aangeboden:

3 stuks EBTECH linelevel shifter en hum elimator

Morley Ebtech Line Level Shifter XLR. (ik heb de jack variant)

8-Channel line level shifter​

  • With balanced 6.3 mm jack inputs and outputs
  • Converts between -10 dB and +4 dB (in both directions)
  • Built-in HumEliminator technology
  • Passive operation (no power supply required)
  • For rack mounting - type: 19 "/ 1 U
  • Dimensions (W x H x D): 19 "x 1.5" x 6.5 "
  • Made in USA
Ik heb alleen de jackvariant dus geen XLR

275 p/s 700 voor alledrie, kan verzonden worden, maar ophalen heeft de voorkeur
Jacksnake krijg je erbij bij ophalen.

Zie bijgevoegde pic voor meer info:
 

Attachments

  • lls-8.jpg
    lls-8.jpg
    14,9 KB · Bekeken: 363
  • Screenshot 2021-03-01 at 22.03.34.png
    Screenshot 2021-03-01 at 22.03.34.png
    980,6 KB · Bekeken: 191
weetjewat, 250 p/s is ook goed. Wel ophalen want ik heb er geen dozen meer voor
 
Deze dingen zijn dus handig om pedalen en consumentenlevel spul direct om aan te sluiten of om ongebalanceerd TS naar TRS om te zetten naar je externe hardware of ADDA convertor.
Kijk even op de bijlagen die ik erbij heb gedaan in de OP. Ik heb die dingen toen uit de US geimporteerd, omdat zoiets in NL of EU niet te vinden is/was.
 
Ik ben helemaal ITB dus ik heb er niets meer aan. Je kan met deze bijv ook heet line signaal omzetten naar minder heet signaal om goed je gitaarpedalen met de juiste impendantie te voeden enzo. Normaal is een synthoutput te heet om zo in een gitaarpedaal te stoppen, zodat ie overstuurt. Heel technisch verhaal zit in de OP pic. Als je dus 8 pedalen hebt (mono-input) kan je zo vanuit je converter direct je fx pedal in. Andersom werkt ook. Ik gebruikte ze om ongebalanceerde hardware (bijna altijd synths) zo in mijn gebalanceerde ADDA convertors te steken. Zo heb je de beste headroom en bit to signal ratio voor je ADDA conversie en hoef je geen digitale gain oid te gebruiken als je ongebalanceerde synths naast je gebalanceerde outbaord compressors enzo naast elkaar naar je convertor stuurt. Zowel aan de Input als de Output stagekant

225EU dan? 600EU voor alledrie. Kan je 24 channels mee converten.


Veel lager gaat het niet worden hoor.
 
Stoot
 
ja als je ze zoekt dan vind je ze niet he.
 
tja niche spul, altijd lastig te verkopen.

Maar je zal het maar nodig hebben, dan is het lang zoeken voor je er een vindt.
Ik heb er 3!!!
 
Back
Top