Cave Sessions: Chaos & Order

Luctae

syncopaat
Lid sinds
6 juni 2010
Berichten
1.280
Locatie
't Gelders Eiland
Sinds kort de analog four ipv dr digitone... ik ben er content mee! Sinds gisteren ook een Typhon op de kop getikt. Die doet niks in deze track, maar huj is wel moddervet!!

Wat vinden jullie van deze livetrack?

 
Vet! Lekkere begin 2000 vibe met die resonante bass op de halve maat (zeg ik dat goed?). In die stilo had er op 4:28 wel een supersaw (octaaf hoger) bij moeten komen ;). Maar lekker hoor!
 
Thx mensen, wat een leuke reacties weer! Ik zal nog eens ff naar die kick kijken, ik kan ook gewoon de attack iets langzamer zetten in de digitakt natuurlijk:) Compressie is een ding waar ik nog niet uit ben... Het dingen algemeen instellen voor een hele live set (met dus verschillende dynamiek in tracks) lijkt me een bijna onhaalbaar. Of denken jullie daar anders over?
 
Vet! Lekkere begin 2000 vibe met die resonante bass op de halve maat (zeg ik dat goed?). In die stilo had er op 4:28 wel een supersaw (octaaf hoger) bij moeten komen ;). Maar lekker hoor!
Klopt die resonant 303ish hogere baslijn stop ik er in om wat meer leven in de brouwerij te krijgen wat, zodat het melodische ook ritmisch interessant is. Vooral omdat ik de drums ook redelijk simpel houd. Dat is een truckje wat ik opgepikt heb van het youtube kanaal van analog kitchen
 
Back
Top