• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Jomox Alphabase

Prijs
1250 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

fonzy2

[Optimal Сasual Dating Authentic Ladies]
Lid sinds
29 januari 2011
Berichten
32
Locatie
GB
Goedendag, te koop: De Jomox Alphabase

Hij gaat weg wegens beëindigen hobby. Hij is een half jaar oud, en ongeveer 3 maanden in gebruik geweest.
Ziet er uit als nieuw, geen beschadigingen, en rookvrij gestaan.
Ik wil er om en nabij 1250 voor hebben.
De unit staat in een studio waar je hem in alle rust kunt uittesten mocht je dit willen.
Opsturen zou kunnen.
De originele doos moet ik ergens hebben, ga ik naar op zoek als er serieuze interesse is. Is overigens een saaie kartonnen weggooi dingetje zonder tekst er op.
geheugen kaartje zat er bij, dus die zit er bij in, en ik doe er een usb card readertje bij zodat je samples er op kunt zetten.
Echt een heel vet ding. Leukste apparaat wat ik ooit heb gehad. Wat mij het meest er van bij staat is de mogelijkheid om met de filters en vca en de bijbehorende envelopes en lfo's een totaal eigen geluid te maken. Ik voelde me geenszins beperkt. Wat ik ook veel gebruikte was de start time van een sample in combinatie met een korte loop functie om door iets langere samples heen te scrollen als het ware, en zo nieuwe timbres te ontdekken. Paar nummers mee gemaakt, maar m'n aandacht is nu bij andere zaken, en er zijn wat rekeningen om te betalen, dus hij mag weg :)
$_86 (1).jpg
$_86.jpg
 
Ik verlaag de prijs naar 1100 Euro.
 
Back
Top