Gloomy - Question Hour (Sabbatical)

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.110
Locatie
België
Dank u mods om deze post in het Engels te laten.
______

Hey sweet people.

I've uploaded a new album: Question Hour



Question Hour, by Gloomy (free high-quality download)



TRACKLIST QUESTION HOUR 25/02/2021

01. Gloomy -A New Beginning 00:00 - 03:21
02. Gloomy ft. Moodlifter - You Make Me Happy 03:28 - 07:07
03. Gloomy - The Power Of No 07:10 - 12:12
04. Gloomy - A Bumpy Ride 12:17 - 16:30
05. Gloomy - The 'Chicken Or Egg' Paradox 16:32 - 21:07
06. Gloomy & Mechris - Unconfined Top 21:10 - 25:20
07. Gloomy - Crowd Control 25:24 - 30:30
08. Gloomy - Be No One Else 30:35 - 34:30
09. The Broken Jester - Thou Hast Been Summoned Jester (Gloomy Remix) 34:31 - 38:24

For now, this will be my last album for a while. I will take a sabbatical. Maybe we see each other back next year, maybe not. I need to move forward in my life and leave the Internet for a while. Stay positive in these hard times, it's worth it. You made me very strong. We come One.

released February 25, 2021

Thanks to my fans, my haters, synthforum, NFF, Image-Line, my friends and Moodlifter, Mechris and The Broken Jester.

Be sure to read my complete story here in the off-topic section (last post):


Love,

Gloomy :-)
 
De eerste en derde track zijn vet!,heel goed! ,rest vind ik niet zo goed.

Eerste track zit iets Detroit techno in :okdan:
 
Sabatical of niet, ik neem effe de tijd om jullie allen van harte te bedanken voor te luisteren en de feed. Is mooi om te lezen allemaal, dank jullie wel.

Veel sterkte in deze woelige tijden!

Gloomy :)
 
Ik ga hem ook helemaal luisteren alleen al omdat het Gloomy is he8)

Synthforum=Gloomy

Zonder Gloomy zijn muziek en input hier is het toch even wat minder allemaal.

Wanneer de tijd rijp is hoop ik weer wat nieuw materiaal van je temogen horen.:mega:
 
Nog eens ff dag zeggen. Dank jullie wel voor de lieve boodschappen. Ik reageer weinig, maar ik lurk nog af en toe en luister ook regelmatig wat naar jullie plaatjes. Hier alles redelijk okee. Het is hard voor iedereen. Daarom een harT onder de riem voor iedereen die dit leest.

Nieuw materiaal moeten jullie voorlopig niet van me verwachten. Andere dingen zijn prioriteit, vooral mijn fysieke en mentale gezondheid onder controle houden. Het lukt me wel. Ik leef mee met iedereen van jullie die het moeilijk hebben. Mijn hart bloedt vaak. Weltschmerts noemt men dat ook wel. Iedereen die eens een praatje willen slaan: jullie weten me te vinden. Lieve groetjes, Jan xx
 
Nog eens ff dag zeggen. Dank jullie wel voor de lieve boodschappen. Ik reageer weinig, maar ik lurk nog af en toe en luister ook regelmatig wat naar jullie plaatjes. Hier alles redelijk okee. Het is hard voor iedereen. Daarom een harT onder de riem voor iedereen die dit leest.

Nieuw materiaal moeten jullie voorlopig niet van me verwachten. Andere dingen zijn prioriteit, vooral mijn fysieke en mentale gezondheid onder controle houden. Het lukt me wel. Ik leef mee met iedereen van jullie die het moeilijk hebben. Mijn hart bloedt vaak. Weltschmerts noemt men dat ook wel. Iedereen die eens een praatje willen slaan: jullie weten me te vinden. Lieve groetjes, Jan xx

jij ook sterkte! fijn dat je even je gezicht laat zien hier, doet me goed.. i will make contact.. :luv:

o ja, gedownload, al wat geluisterd, ga het er nog eens goed voor zitten!
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top