Fabfilter acties

Eclectic

Virtueel Analoog
Lid sinds
8 november 2020
Berichten
1.649
Locatie
Flevoland
Ik wil graag Pro SC aanschaffen, maar kan nergens een kode vinden? Wanneer heeft FF normaal gesproken haar acties?
 
Paar keer per jaar wel hoor, met name als er in Amerika wat aan de hand is. In ieder geval black friday (thanksgiving), einde jaar volgens mij ook, ik kon een mail terugvinden van een summer sale in juli (zal met 4th of July te maken hebben wellicht). Ik heb al alles van ze wat ik wilde hebben dus ik volg ze niet meer op de voet :)

Pro-SC ken ik trouwens niet, staat ook niet op hun site?

Je kunt eventueel nog je eigen bundel laten samenstellen door ze, als de stadaard bundels niet bij je passen. Ik heb:
Pro-Q3 - gebruik ik in ieder project, bijna op ieder spoor, fantastische "surgical" EQ.
Pro-C2 - gebruik ik steeds meer, goede compressor maar de stock compressor en glue compressor van Ableton zijn ook gewoon erg goed dus het is een luxe probleem
Pro-DS - is de enige de-esser die ik gebruik, super makkelijk te bedienen zodat je ook zonder uitgebreide kennis van vocal processing gewoon uit de voeten kan
Pro-L2 - is de enige limiter die ik gebruik, staat standaard als laatste plugin op m'n master kanaal maar soms ook op een spoor als ik daar limiting nodig heb
Pro-MB - ik snap nog niet goed wanneer MB compressie goed toe te passen is, dus deze gebruik ik nog niet zo veel
Pro-R - goede reverb, gebruik hem wel in iedere track maar is wat clean, voor meer mojo gebruik ik reverbs van Valhalla
Pro-G - gebruik ik nooit, zat in de bundel maar zie er de toepassing nog niet van
Saturn 2 - prima saturator, gaat van subtiel tot smerig, gaat ook eigenlik wel in ieder project
Timeless 2 - goede delay, gebruik ik soms maar ik heb ook Echoboy en de stock delays in Ableton die ook goed zijn, ook hier dus een luxe probleem
Volcano 2 - gebruik ik bijna nooit, is een prima filter maar een beetje te uitgebreid voor waar ik "externe" filters toepas (ik gebruik meestal de filters in de softsynth of hardware, of Micro voor simpele sweeps)
Micro - zit in iedere track voor met name high pass filter sweeps, lekker simpel en lichtgewicht
 
Heb je vast al gedaan, maar zo niet registreer je voor hun nieuwsbrief. En ja Black Friday is meestal wel het goedkoopst, maar dat duurt nu weer ff..
 
In de zomer zijn er kortingen op bundles, in de winter op losse plugins.
 
Ik geloof dat ik destijds 40% korting had op de mixing bundle. Hoe meer plugins je in 1 keer koopt des te hoger wordt de korting. Als je eenmaal plugins hebt krijg je altijd een special offer op uitbreiding van je pakket plugins.
 
Wat me opvalt is dat ze vaak vergeten de codes te deactiveren. Laatst had ik op Fragment Audio ook nog BLCKFRD2020 of zo ingevuld en er ging gewoon nog ff 50% van af, bovenop een andere kortingscode :)
 
Je kunt iemand toch een kleine korting geven als fabfilter-bezitter?
Klopt, als referral 10%. Reeds gedaan aan Eclectic vanmiddag ;)
 
Yep, waarvoor dank. wanneer er geen actie in zicht is zal ik deze dan ook gebruiken.
Als het goed is werkt de referral korting bovenop de actie korting.
 
Geldt zo’n referral ook voor ios? Zweef al een tijdje boven de bundel-koopknop op mn ipad...
 
Je kan het altijd proberen; je ziet het meteen in je winkelmand. Het is maar 10% he, voor de echte kortingen moet je een actie afwachten. Als je me via PB je email adres stuurt dan stuur ik je de referral link.
 
Super, thanks! En ik zag dat de laatste zomeractie ook maar 25% was, dus zoveel scheelt het ook weer niet(en alles helpt)
 
Als het goed is telt het op; dus zomer actie + referral is dan 35%. Maar ja dan moet je bijna een half jaar wachten. Je kan ze ook gewoon mailen voor een custom bundel.
 
Back
Top