EDO ram geheugen gezocht

Status
Please reply by conversation.

waveman2.3

Stamgast
Lid sinds
9 oktober 2007
Berichten
258
Locatie
010 eo
Wie heeft er nog 30 pins 16mb liggen?
Heb je er 2.....fijn, heb je er 4...super
De volgende rammetjes zijn prima werkend mits 16mb
 

Attachments

  • 16mbmemory.jpg
    16mbmemory.jpg
    26,5 KB · Bekeken: 206
Weet niet in welke machine er 4 moeten. Anders zou je kunnen kijken voor een defecte unit. Ik heb tijdje terug van Jazzcat 2 van 16 MB gekocht. Alleen verzenden uit de UK is niet echt super. Ander item raakte tot twee keer toe kwijt. Zag op ebay dat hij er nu niet op heeft staan. Je zou hem kunnen mailen. Waarschijnlijk heeft die ze wel. 16MB zijn wel zeldzaam betaalde toen rond de 50 eur

Heb nog wel een hoop 4 MB 16 pin liggen
 
Zou anders ff zoeken op ebay met de tekst sim 30 pin 16mb in oude Apple machines zitten ze. Ook scsi hd zitten in oude Apple zooi.
 
30 Pins 16 MB bestaat wel. Alleen werd niet veel verkocht. Die zijn nu nog steeds best prijzig.
 
30-pin SIMMS have 12 address lines, which can provide a total of 24 address bits. With an 8 bit data width, this leads to an absolute maximum capacity of 16 MB for both parity and non-parity modules (the additional redundancy bit chip usually does not contribute to the usable capacity)

Staat op Wikipedia dus dan is het waar.
 
Dank voor het meedenken, gisteren een computerparts leverancier gebeld die zei: Heb vorig jaar zowel 30 als 72 pins weg gegooid omdat ik in 10 jaar tijd niet één heb verkocht. Ik blijf in ieder geval zoeken
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top